Tripadvisor
Øystre Slidre
Publiser
Innboks
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Bodde her alene 4 netter med hund. Vertskapet er hyggelige og morsomme, serviceinnstilte og fleksible. De imøtekom alle mine forespørsler, fikk være med på guidet tur og fikk utvidet oppholdet uten problemer. Ved booking svarte de raskt på mail. Enkeltrommet var av grei størrelse, stor seng med myk madrass. Selv om interiøret ikke var helt moderne var det helt ok, dette er en fjellgård og ikke Radisson.
Jeg følte at dette var et hyggelig sted å ha med hund. Det var en inngang vsa. Velværesenteret som gjorde at jeg slapp å traske gjennom resepsjonen med hunden, det var fint.
Maten er absolutt fortreffelig, supre middager hver dag av høy kvalitet. Smaksrik mat og kjøtt og fisk så mørt at det faller av beinet. Frokosten har nystekt, ferskt brød og et utvalg av solide norske pålegg. Spiserommet har flott utsikt over dalen. Du får/kan kjøpe med matboks med egensmurt lunsj til turene.
Beliggenheten er nær Beitostølen og div. turstier. Stille og rolig. Vertskapet er behjelpelig med tips til turstier. Bor gjerne her igjen ved neste besøk.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, HegeAngelica
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Lite kan måle seg mot fjellferie på Grønolen. Svarer alltid til forventningene. Denne gang tok vi med våre beste venner til favorittstedet vårt. Her har vi tilbrakt sommerferie, høstferie, vinterferie og påskeferie. 8 år siden sist vi var på Grønolen. Vi valgte en stor leilighet med god plass. For en drømmeferie! Vennene våre var overveldet. Etter dager med strålende fjellturer, sto spa-avdelingen klar for ømme muskler. Deretter nydelig middag i den flotte spisesalen. Vertskapet stiller opp med alt vi kan ønske. Ingenting er som å komme tilbake fra den litt hektiske delen av Beitostølen til rolige og fredelige Grønolen. Her kommer vi garantert igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, KariDage
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi stortrivdes på fjellgården til tross for litt slitne rom. Senga var god, utsikten vakker og personalet veldig hyggelig! Velværeavdelinga kompenserte for badet på rommet. Turene de arrangerer kombinert med weekendopphold virker midt i blinken for de som både er glad i turopplevelser samt nydelig mat. Hit vil vi tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, LivTrude
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Beliggenheten med 3,5 km fra Beitostølen og nærheten til fjellet er perfekt. Rolig og fint område.
God frokost med nybakt brød og andre hjemmelagde produkter.
Kommer gjerne tilbake både sommer og vinter.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 20. mars 2018

Grønolen er et supert utgangspunkt for flotte naturopplevelser på Beitostølen, både sommer og vinter. Vertskapet gir super personlig service med historiefortelling, turforslag, guiding og ikke minst supergod hjemmelaget mat av lokale råvarer.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Fresno_10