eDreamsUSD 112
Agoda.comUSD 112
TripadvisorUSD 112
Anmeldt 1. september 2018

overnatta her i 1 døger fin hytte veldig reint og fint,hundevennlig og bra for hunden. ner sentrum,stille og roligt ligg fint til kosa oss veldig det fine veret gjorde det kjempekoseligt,kjem gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Venture393326
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Vi kjørte til Beitostølen uten å vite hva som ventet og tok første camping mulighet. Hvilken flaks. En perle av en plass og utrolig hyggelig betjening i resepsjonen. For oss var dette en fantastisk opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, KevinJ2372
Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende ved Beitostølen. Campinghyttene er ganske små, men funksjonelle. Du har det du trenger for en familieferie. Det er ikke luksus, men ok. Badet og dusjen er lite.
Kort vei til matbutikker, lekeplasser og trenings anlegg.
20-30min til fantastiske Jotunheimen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Magni J
Anmeldt 11. november 2015 via mobile enheter

Her var det helt ny oppstilling for bobil. Asfaltert med tilgang på strøm.
Vann ved servicehistorikk. Mange tilbud til ungdom. Fantastisk turterreng. Her er det hyggelig å være. Mange flotte topper å gå. Alpint og langrenn rett på utsiden av campen. Kort vei til butikker og restauranter. Alt innenfor gangavstand.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Travelling2you
Anmeldt 9. november 2015 via mobile enheter

Bodde i toppleilighet rett bak resepsjonen. Helt greie leiligheter med det man trenger for en helg med venner. Veldig koselig at det var to leiligheter i samme bygg med inngang rett ved siden av hverandre når man er på tur sammen. To soverom hvor det ene var veldig fint med ny deilig seng og det andre med litt dårligere standard med køyeseng(dobbel under) Fin utsikt fra balkongen på baksiden hvor man kunne nyte solen. Tipp topp, tommel opp. Trivelig betjening. Vi var litt sene med å sjekke ut men det tok han med et smil.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, AnneIr