FindHotel
eDreams
Priceline
Anmeldt 12. juli 2020

Etter 3 netter måtte vi flytte vogna vår med 2 små barn fordi de ansatte ikke ga oss riktige plasser ifht de fastboende og sikkerhet. Endte derfor med å måtte dra, da de ikke hadde plass til hverken oss eller de andre som skulle komme i dag som hadde fått lovt plass. Første og siste gangen vi drar hit.

2  Takk, elisegN446NC
Anmeldt 1. september 2018

overnatta her i 1 døger fin hytte veldig reint og fint,hundevennlig og bra for hunden. ner sentrum,stille og roligt ligg fint til kosa oss veldig det fine veret gjorde det kjempekoseligt,kjem gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Venture393326
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Vi kjørte til Beitostølen uten å vite hva som ventet og tok første camping mulighet. Hvilken flaks. En perle av en plass og utrolig hyggelig betjening i resepsjonen. For oss var dette en fantastisk opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, KevinJ2372
Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende ved Beitostølen. Campinghyttene er ganske små, men funksjonelle. Du har det du trenger for en familieferie. Det er ikke luksus, men ok. Badet og dusjen er lite.
Kort vei til matbutikker, lekeplasser og trenings anlegg.
20-30min til fantastiske Jotunheimen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Magni J
Anmeldt 11. november 2015 via mobile enheter

Her var det helt ny oppstilling for bobil. Asfaltert med tilgang på strøm.
Vann ved servicehistorikk. Mange tilbud til ungdom. Fantastisk turterreng. Her er det hyggelig å være. Mange flotte topper å gå. Alpint og langrenn rett på utsiden av campen. Kort vei til butikker og restauranter. Alt innenfor gangavstand.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Travelling2you