eDreams
Priceline
FindHotel
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Denne campingplassen anbefaler vi veldig som et stopp på vei over til Vestlandet fra Oslo. Vi hadde telt og fikk en fin plass i vannkanten. Fine fasiliteter og hyggelig vertskap. Lett tilgjengelig med bil. Rolig og flott plass.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Hanne-Sofie
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Bodde her i ei natt i et flott feriehus! Savnet Noe å trekke for på stuen slik at man kunne gå «usett» fra soverom til badet! Huset virket veldig nytt og det var rent og pent! Hyggelig mann i resepsjonen! Ligger nydelig til ved vannet! Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, elir_nnen
Anmeldt 10. august 2019

Var her i samband med MC-treff. Hadde hytta med veldig god standard. Greitt å få parkera syklane på området. Reint og ryddig på campingplassen. Flott vêr gjorde opplevinga av campingplassen veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Trehar
Anmeldt 30. juli 2019

Du hit for å løpe orienteringsløp på Filefjell, fin campingplass som ganske flatt så enkelt slå opp det og vogn i vater.
Vi serviceshus med moderne fasiliteter, felleskjøpet var fint.
Hyggelig betjening det lille vi var i kontakt. Badeplassen slo an hos ungene

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Eirik B
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Flott campingplass med muligheter for overnatting på 2 manndom. Nyoppusset og delikat rom med nytt kjøkken og god sovesofa. Altan tilhørende et av de 2 rommene som leies ut. Dusj og toalett for disse to rommene i første etasje. Dette toalett og dusjrom var delikat og rent. Kommer gjerne igjen her. Mat kunne lages på eget utekjøkken på rommet. I tillegg flere hytter av eldre og nyere type som også rommet plass til større familier. Naturskjønne omgivelser med muligheter for en kald dukkert fra brygga 200 meter fra rommet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Gwaas