eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fin ryddig campingplass. hyggelig og imøtekommende driftere. Flott oppmerket slik at det ikke blir noe Misforståelser ved parkering av vogn og biler.
Unga synes det var en flott plass. Som har kaniner og Lam som kan besøkes.
Servicehuset var rent og moderne.
Kjøkken med oppvaskmaskin.

Takk, Eirik B
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Lå en natt i telt her, og var strålende fornøyd. Fikk bestilt ferske ciabatta til kl.9 morgenen etter. Mulig å kjøpe pålegg og kaffe i informasjonen. Super service!

Campingplassen ligger rett ved vannet, og har fin utsikt. Felleskjøkkenet og sanitærfasilitetene var helt ypperlige! Moderne, renslig og romslige. Varme i gulvet på dusjen var et ekstra pluss.

Kommer du vestfra kan du ta middagen på Tyinkrysset fjellstue.

Takk, kristinw407
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Denne campingplassen anbefaler vi veldig som et stopp på vei over til Vestlandet fra Oslo. Vi hadde telt og fikk en fin plass i vannkanten. Fine fasiliteter og hyggelig vertskap. Lett tilgjengelig med bil. Rolig og flott plass.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Hanne-Sofie
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Bodde her i ei natt i et flott feriehus! Savnet Noe å trekke for på stuen slik at man kunne gå «usett» fra soverom til badet! Huset virket veldig nytt og det var rent og pent! Hyggelig mann i resepsjonen! Ligger nydelig til ved vannet! Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, elir_nnen
Anmeldt 10. august 2019

Var her i samband med MC-treff. Hadde hytta med veldig god standard. Greitt å få parkera syklane på området. Reint og ryddig på campingplassen. Flott vêr gjorde opplevinga av campingplassen veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Trehar