eDreams
Priceline
Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

En perle av en campingplass. Fredelig, meget velholdt, lekkert nytt servicebygg. Enkel, billig men koselig retro hytte, helt ok. Pluss for at telterne har litt skjermede plasser helt nede ved vannet. Man kunne frykte at det ble mye støy med veien så nær, men det oppleves ikke sjenerende. Anbefales!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Anne Marie K
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bøflaten camping ligger utrolig vakkert til ved Vangsmjøsa!
Den er akkurat stor nok til å ha alle fasiliteter og liten nok til at den blir hyggelig. Det er en fin blanding av åpen grasslette og noen mer private områder mellom trærne. Det er et eget område for telt nede ved vannet, noe som gjør at de ikke blir inneklemt mellom vogner og biler. Kjøkken og sanitæranlegget gjør at plassen får toppskår! Det er moderne og funksjonelt, reint og med god trøkk i dusjene.

Takk, Audun M
Anmeldt 10. juli 2021

Bestilte plass via Mail et par dager før ankomst, kjapp og enkel respons.
Ble henvist til en oppmerka plass, i passelig avstand til naboer. Sanitær anlegg flott, reint og nytt! Hyggelig vertskap!!
Deilig og kunne slappe av på brygga i nydelig sommer vær og se barna kose seg med leid SUP.

Takk, KimK2921
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi fant greit frem til campingplassen,og ble meget overrasket da vi ankom feriehuset. Nederst langs vannet er det tre nyoppførte feriehus. Huset har alt av fasiliteter,flott moderne toalett,dusj,kjøkkenkrok med kjøl/frys,oppvaskmaskin,komfyr m stekeovn. Alt av dekketøy og bestikk til ca 6 prs. Det luktet nytt og var rent,ferdig oppredd senger med håndklær mot et engangsgebyr.
Det er et soverom med dobbeltseng,et soverom med køyeseng og en hems med to enkeltsenger. Alle har vindu med fin utsikt. På kjøkkenet er det åpen løsning med stue-kjøkken i samme rom. Ute var det utemøbler som vi kunne sitte ute og nyte måltid med panoramautsikt mot vann og fjell
Praktisk med kodelås fremfor nøkkel.
Betjeningen var serviceinnstilt og meget hyggelige. Følte også de hadde godt smittevern.

Romtips: Det ligger coop prix butikk i nærheten,og vis a vis er Vang Auto service,samt YX og en nostalgisk gammel nedlagt bensinstasjon. Flott å fiske i vannet rundt campinga
Takk, Randi Aas G
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Dette er en veldig flott og kanskje skjult perle på veien mellom Fagernes og Lærdal.
En stor flott plass med plass til vogner, bobiler og telt. Det er også flere flotte hytter på plassen.
Barna har også områder å leke på.
Gapahuk med tilgang på ved er også bygget.
Vertskapet er meget hyggelig og imøtekommende.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Happyfred63