Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Vi var fire par som skulle gå Kongeveien og vi leide stor hytte. Ny fin hytte, fire soverom (to nede med eget bad, to oppe med felles bad).
Det ene rommet oppe hadde køyesenger.
Godt utstyrt hytte, flott peis. Pris PR hode PR døgn er helt OK.
På sommeren bør du kunne engelsk. Det er innleide fra Baltikum som betjener deg, og de snakker kun engelsk til deg.
Dette anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Leide en av de største hyttene en helg og den var helt perfekt . Hytten var stor, nok av utstyr, koselig og den var ren. Det var 4 soverom, 3 bad, 2 stuer og 2 kjøkken .
Kjempefin så den kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 188MonaB
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi storkoste oss i flotte omgivelser, meget god mat og yppelig servic.
Vi hadde kjøpt en todagers pakke for å gå Kongeveien.
De kjørte og hentet oss på dagens etappe, veldig lettvint og behagelig.
ANBEFALER STEDET PÅ DET VARMESTE.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tonjeaa
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Min venninne og jeg vandret Kongeveien over Filefjell første uka i september med innlagt overnatting på bl.a Filefjellstuene. Jeg ringte to ganger samt booket på nett. Bookingnummeret på telefon ble besvart av en utenlandsk kvinne som gjentok "jeg ikke forstå". Jeg forsikret meg om at vi kunne kjøpe mat når vi kom fram. Svaret var JA. Da vi slitne kom fram var det hele stengt. Ingen matservering eller info om hvor vi skulle overnatte. Vi kom på mandag og det hele var stengt mandag-tirsdag og onsdag. Etter litt plunder fikk vi tak i noen på telefonnr og det ble skaffet litt mat og beklagelse. Når det er sakt...hytta vi leide for en natt var fantastisk. Tips...greit å ansette utenlandsk arbeidskraft...men i en booking-sammenheng bør det være litt mer krav til språk.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, TomGunnar
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Et helt fantastisk konsept hvis du ønsker å gå Kongevegen. Vi er 4 personer og har leid hytte i rekke med 2 soverom. Passer oss utmerket. Vi blir kjørt til nytt startsted for dagsturer på Kongevegen og blir hentet på ettermiddagen. Veldig lettvint og enkelt!! Anbefaler alle å prøve dette. Vi har laget middager og mat selv, men har hørt av andre gjester at maten er fantastisk.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Grethe H