“Sigvald”
Anmeldelse av La Habana Lounge

La Habana Lounge
Vurdert som nr. 6 av 168 Restauranter i Puerto Banus
Anmeldt 30. august 2019

Good mat, spesielt sjømat, god service, hyggelig atmosfætr, litt overpriset, men absolutt verdt et besøk

Dato for besøk: august 2019
Takk, sigvakd
LaHabanaLounge, Director Comercial på La Habana Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2019

Thank you very much for share your experience and recommending us, we are glad that you enjoyed in La Habana Lounge! :)

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på utkikk etter god sjømat lenge, og endelig ble jeg ikke skuffet. Til forrett bestilte jeg galician style octopus, til hovedrett sjømat spaghetti og tiramisu til dessert. Alle rettene var helt fantastiske og kan anbefales. Vi bestilte også noen drinker som også falt i smak. Servitørene var veldig hyggelige, oppegående og snakket bra engelsk.

Takk, AngieKr
eneSSima, Social Media på La Habana Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Takk for at du deler erfaringen med oss, vi er glade for at det var vellykket.

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Gourmet restaurant med utrolig god mat. Anbefales på det sterkeste. Veldig hyggelig betjening som følger opp og er oppegående til enhver tid. Ville definitivt spist her igjen.
Vi bestilte forrett, drinker, middag og desserter og alle rettene var veldig gode.

Takk, DaveNorway

Takk for at du deler erfaringen med oss, vi er glade for at det var vellykket.

Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Etter tre vellykkete besøk hos Piucaro, bestemte vi oss for å prøve den nest beste sjømat restauranten i Puerto Banus. Pent dekket bord og veldig imøtekommende service virket lovende og vi bestilte burger til Emil på 10, grillet sole til moren hans, sole meuniere til min samboer og blekksprut til undertegnede.
Blekkspruten ble servert som en hel arm, krøllet som en krok og lekkert anlagt og med en nydelig salat med perfekt dressing. En klar femmer. Den grillete solen med line grønnsaker og marinerte kokte poteter var av de bedre, og klokket inn på en treer, og burgeren med pommes frites til minstemann dro lett en firer. Kunne kanskje ha kommet i en barnestørrelse. Sole meuniere var en katastrofe der sausen svømte over fisken, og kapersene ga overveldende smak til alt. Det trakk totalen ned til litt over tre stjerner.
Sitter man ute, har man en nydelig utsikt til havnen og solnedgangen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, dePiaf
eneSSima, Social Media på La Habana Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Takk for din kommentar, hva vi anser for å forbedre.

Anmeldt 27. mai 2018

Jeg er vanligvis ikke den som gidder å ta meg tid til å skrive anmeldelser, men denne gangen kan jeg faktisk ikke la det gå. Hvordan denne restauranten har fått så mange gode tilbakemeldinger er forbausende for meg - for våres opplevelse var ikke "tilfeldig".

1. Forrett kom før vann og vin - vi måtte minne dem på hvilken drikke vi hadde bestilt.
2. Østers var ikke renset/vasket eller løsnet fra skallet. Det vil si at det var masse skjell i østersen, dette knaser i tennene på en dårlige måte. Pluss at ingen av østersene var løsnet fra skjellet - man måtte løsne dem selv. Jeg kommenterte dette til servitør (at det var skjell i østersen), hennes respons var "yes, from when hey open it". Ja, jeg skjønner jo det, men dere må jo vaske dem!
3. Jeg bestilte sjømat spaghetti - der fikk jeg skjell som var allerede død - altså ikke åpnet seg når man kokte dem - dette er "nei-nei". Jeg fikk 10 scampi, det var ganske sjenerøst, men til gjengjeld var INGEN av dem skikkelig renset. Alle hadde fortsatt tarmene i seg. Så her måtte jeg si noe! Responsen var: "this is how we eat them in Spain". Og etter den kommentaren holdt hun seg unna meg, ingen mer service på oss. Jeg spurte faktisk de gjestene ved siden av meg, og de sa faktisk det samme - det er slik vi spiser scampi. Utrolig nok.
4. 1000 kr kostet denne latterlige opplevelsen.

Hvis dere har kulinarisk kunnskap/erfaring - hold dere unna! Ta dere en Whopper meny på Burger King i steder!!

Hilsen Christina Solberg

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Christina S

Vi beklager ikke å ha levd opp til dine forventninger. Takk for din kommentar, hva vi anser for å forbedre :)

Reisende som så på La Habana Lounge, så også på

Puerto Banus, Marbella

Har du vært i La Habana Lounge? Del dine erfaringer!