“Stor og nydelig lunsj”

man. 17.6.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 163 Restauranter i Puerto Banus
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Spiste en forhåndskomponert lunsjmeny med fire forretter, hovedrett og dessert. Alt smakte nydelig! Fantastisk service og kult lokale også.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, KSlettevold

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Nydelig mat, herlig atmosfære og superhyggelig betjening!
Vi fikk anbefalt en meny av vår servitør som besto av 4 forretter og 3 hovedretter til vårt følge på 4 venninner. Kombinasjonen meksikansk/asiatisk fungerte utmerket og vi anbefaler stedet på det varmeste! Ikke glem vordrink/cocktail: Mia Margarita - helt magisk god!

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Hetti73
Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt med serviceinnstilte servitører som var flinke til å komme med anbefalinger og sjekke til at alt gikk bra. Maten var helt fantastisk god og smakene var nøye og godt gjennomtenkt. Dette gjorde hver enkelt rett til noe helt spesiell. De hadde gode drinker og det var en behagelig atmosfære. Anbefaler dette stedet om du vil prøve noe eksotisk og nyskapende!

Dato for besøk: mars 2019
5  Takk, E928NKmariao
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Servitøren anbefalte meny etter vår smak og ønsker. Vi fikk servert fem nydelige retter som passet oss perfekt. Anbefaler spesielt fajitas, det er den beste retten vi har smak under vårt opphold i Puerto Banus. Vi fikk også servert god vin og flotte drinker. Servicen er helt ypperlig og du føler deg ivaretatt hele kvelden. Vi følte at personaler var genuint opptatt av vår opplevelse av restauranten.

3  Takk, 231birgith
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, gode smaker! 14 personer totalt. Kelneren anbefalte både forretter og hovedretter! Dette var et meget godt måltid! Kommer gjerne tilbake!

2  Takk, siris258

Reisende som så på Meksian, så også på

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Meksian? Del dine erfaringer!