“Litt skuffet”

Vurdert som nr. 6 av 165 Restauranter i Puerto Banus
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening, det er det ingenting å utsette på. Vi var imidlertid der en dag med mye vind, så det var servering inne, mye gjenklang i lokalene, til tider forstyrrende. Maten var delikat, men dessverre litt smakløs.

Dato for besøk: april 2017
Takk, eriktszabo

Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet. Anbefaler å booke bord på forhånd, og be om bord nærmest havet, sånn at du unngår å sitte der hvor alle går forbi. God service og god mat. Veldig store porsjoner, spesielt forrettene, så stedet er perfekt for å ta en av forrettene til lunsj. Bruschetta er sterkt anbefalt. Til hovedrett Anbefaler jeg risotto med reker. Risottoen med kylling var god, men litt smakløs. Absolutt verdt et besøk hvis du er i Puerto banus.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, karolinej944
Anmeldt 28. mars 2016 via mobile enheter

Vi gikk rundt i Puerto Banus på leting etter lunsjsted - og fant denne juvelen. Strålende service, meget god mat og en formidabel plassering ut mot havet. En fredelig plett i et ellers hektisk og stresset område. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Yngvar M
Anmeldt 16. oktober 2015

Piucaro i Puerto Banus levde opp til sitt god rykte da vi bestemte oss for denne hyggelig restauranten med et bord med utsikt til kveldshimmelen og havet.
Vi startet med å dele en glovarm Pil Pil Langostino som var laget med glee, masse hvitløk og chilipepper. En klar femmer.
Til hovedrett tok vi en Dorada, fileter, stekt med hvitløksmør og potetstappe og en grillet Tuna Steak med avokadosalat. Begge rettene var nydelig anlagt og var fryd for øyet, og for smaken... Fem pluss for Doradaen og fem minus for Tunaen.
Til dessert fikk vi en Coulant de Chocolat og en Creps Mermelada. Igjen nydelig dandert og smakfullt, hhv fem og fire.
Servicen sto til maten, veldig hyggelig og menykyndig kelnere (femmer) men med noe ventetid mellom retten og til slutt regningen.
Hit kommer vi igjen.

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, dePiaf
Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

Bortsett fra at det tok litt tid før vi fikk bestille, så var dette en veldig fin opplevelse! Utsikten fra bordet er fenomenal.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Sondre L

Reisende som så på Piucaro, så også på

Puerto Banus, Marbella
Puerto Banus, Marbella

Marbella, Costa del Sol
San Pedro de Alcantara, Costa del Sol

Har du vært i Piucaro? Del dine erfaringer!