“Veldig god fajitasalat”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Spiste en helt fantastisk glutenfri fajitasalat hos Jacks god service og servitøren hadde god kunnskap om allergier, menyen var også godt merket!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Marlenemari

Anmeldt 2. oktober 2018

Vi var 4 stk voksne personer,som ble tildelt alt for frange sitteplasser når vi kom.
Til slutt fant vi en plass å sitte og spise. Maten var veldig god ,men vi bestilte samme rett/biffer, som var veldig variasjon i størrelse. Servicen var ikke bra,stresset og uinntressert, selv om resturanten var halvtom.
Forbedringspotensiale.

Takk, morten m
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Deilig mat og drikke. Hyggelig personalet. Og menyen var lett og med mye deilige frokost/lunsj alternativer

Takk, Solveig W
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av pizza og hamburgere i alle fasonger! Fin beliggenhet i havnen med jet set livet tett på med luksusbåter og biler man sjelden ser!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JanClas47
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Jacks ligger flott plassert i havnen. Lyse og åpne lokaler, med hyggelig betjening. Blant det vi spiste var en Southern chicken burger, og den var skikkelig god. Må bare smake den igjen senere! Cobb salaten var også fresh og smakfull.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 110vivir

Reisende som så på Jacks Smokehouse, så også på

Puerto Banus, Marbella
Puerto Banus, Marbella

Har du vært i Jacks Smokehouse? Del dine erfaringer!