“Digg lunsj i Puerto Banús”
Anmeldelse av Pizzeria Picasso

Pizzeria Picasso
Vurdert som nr. 7 av 166 Restauranter i Puerto Banus
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 11. april 2019 via mobile enheter

Spiste pizza til lunsj, valgte etter anbefalinger på menyen, denne var god . Fin utsikt utover havna. Rask og god service. Noe slitt interiør

Dato for besøk: april 2019
Takk, 342helleh

Anmeldt 31. mars 2019

For en havn , utrolig flott . Masse butikker , fine biler . Båter Wow . Masse restauranter å gå på . Må oppleves .
Veldig god mat , god service , rent og pent . Flotte omgivelser . Rita E . Bergen , Norway

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Rita E
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Jeg har besøkt Picasso fire ganger til nå, og har blitt positivt overrasket hver gang. At de serverer god pizza er passende for en pizzeria, men jeg har fått en av de beste biffene (entrecôte) noensinne akkurat her. Prisnivået er også helt greit, så jeg skal definitivt tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, K2642ZYdanm
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Her var det om å gjøre å få solgt bordet flest ganger. Mat og drikke ble fjernet før man var ferdig og responsen var at de regnet med vi var ferdige siden det var så lite igjen. Hektisk sted med mye støy. Pluss for rause porsjoner og en ballongdame som lagde ballongfigurer til barna.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, strottus
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Dette er en av de mest populære restaurantene i området, og det er forståelig. Beliggenheten er perfekt, samtidig som maten, atmosfæren og servicen var upåklagelig. De serverte også den beste sangriaen jeg har hatt i Spania i år.

Dato for besøk: april 2018
Takk, steinartafjord

Reisende som så på Pizzeria Picasso, så også på

Marbella, Costa del Sol
Puerto Banus, Marbella

Har du vært i Pizzeria Picasso? Del dine erfaringer!