“Svip ”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Da ble det en tur bort til de rike å berømte som holder hus her. Vi spiste lunsj på dette stedet som ligger helt i vannkanten. Vi bestilte fisk og skalldyr alle tre, å alt sammen smakte fortreffelig. Så jeg kan godt anbefale dere å sitte på dette stedet å nyte utsikten og maten her, for det er flotte greier. Å er dere heldige så kommer det både en og to Ferrarier kjørende forbi her, kom ikke noen i dag dessverre, men det var mange andre eksklusive modeller.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 85kjellmac

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Spiste spareribs og kylling til lunch. Gode spareribs, men kyllingen var tørr og manglet saus. Hyggelig sted og sitte og se på folkeliv, biler og båter rett utenfor. Restauranten tok ikke kort.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, reiselars2014
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Ett middelmådig måltid. Fiskesuppen ikke å anbefale bare reke skalldyr avkok. Pil Pil god men langt fra spizy. Vi ble Mette og service var god.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 246mariannej
Anmeldt 29. mai 2016

Gikk tilfeldig innom uten å kjenne til restauranten på forhånd. Vi var et følge på ti personer, men det var ingen problem med å få et felles bord. Kort oppsummert: God service, hyggelig betjening, god mat, koselig atmosfære og pulserende liv utenfor på gaten. Vi bestilte både kjøtt og fiskeretter og alle var enige om maten var bra. Prisene er som overalt på solkysten nær "norsk" nivå.

Dato for besøk: mai 2016
2  Takk, helge_pr
Anmeldt 21. mars 2015

Vi var 7 karer som var ganske sultne og valget falt på Red Pepper.
Hyggelig mottagelse og en kelner som var tilstede til enhver tid.
Mye smil og vennlighet og når maten smakte ble dette en bra opplevelse.

Dato for besøk: mars 2015
    • Atmosfære
1  Takk, trhnil

Reisende som så på Red Pepper, så også på

Puerto Banus, Marbella
Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Red Pepper? Del dine erfaringer!