FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 26. juli 2017

Koselig og rimelig hotell med sentral beliggenhet i en koselig by. Enkelt hotell som fungerer bra . Frokosten er grei og det er rent og koselig her. Bygger nytt hotell i nærheten og flytter dit neste år. Hotellet anbefales, bra kvalitet for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Perkristian
Helena B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Hej
Tack för ert omdöme och hjärtligt välkomna tillbaka!!

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Rommene er ok men lukten av kloakk i gangene er sjenerende og ille!! Dette bør de raskt gjøre noe med.... Et pluss var den fantastiske restauranten Nils Holgersen i kjelleren:) Nydelig mat, og ingen dårlig lukt....

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Cakesbyle
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Har bodd her noen ganger nå, hotellet bærer preg av at det er noen år siden de pusset opp. Slitt overalt. Spesielt rommene kunne ha trengt en oppussing. Lav standard på rommene også, kun seng, bad, TV, og et lite skrivebord. Pluss for hyggelig betjening, god frokost, og bra wifi. Er du kun på gjennomreise og trenger et sted å sove, så kan di bo her, vil du ha litt mere luksus, så bør du styre unna.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Matorn
Lisa B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2017

Hej
Tack för ditt omdöme och jag tackar för att servicen och frukosten var bra.
Om ett hotell är gammalt så är det på servicen och god mat man kan leverera
Välkommen tillbaka när du behöver någonstans att sova!
Hälsningar
Helena

Anmeldt 11. august 2016

Rommet var helt ok. Grei plass. Personalet var også hyggelige. De hadde noen lokale øl som er et pluss. Synes frokosten var dårlig. Det var ikke så veldig bra utvalg og eggerøren/bacon var ikke så bra. Hotellet er ca. 20-25 minutter gåtur fra togstasjonen. Det var litt regn så tok en taxi. Kostet ca. 150,- SEK.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, jtnilsen
Lisa B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2016

Tack för ditt omdöme
Vad tråkigt att du tyckte frukosten var dålig, jag tror bestämt att den är bättre nu.
Jag skall hälsa personalen att att dom var duktiga
Välkommen tillbaka!
Hälsningar
Helena

Anmeldt 11. juli 2015 via mobile enheter

Vi lå en natt på dette hotellet på vei opp svenskekysten. Landskrona var en flott by, med er flott slott! Hotellet ligger like ved sentrum, og tilbyr gratis parkering. Vi fikk et stort godt rom, med lite bad. Alt var rent og pent. "Gratis" frokost, som var helt grei. Sengene var gode. Heilt greit opphold.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Leif-OleT
Lisa B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2015

Hej,
Vad trevligt att ni trivdes hos oss och hade en trevlig vistelse i Landskrona.
Ni är hjärtligt välkomna åter!

Vänliga Hälsningar
Lisa Enström