FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Ok hotell hvor jeg har bodt flere ganger, har aldri prøvd Spa avdelingen.
Selve hotellet ser ok ut, men alt virker å gå på sparebluss, få kanaler og gammelt tv system, ikke noen form for vann, snacks på rommene, tom minibar. Ingen informasjon om aktiviteter hverken inhouse eller i byen.
Personalet gjør jobben sin, men både det store og lille ekstra er helt fraværende. Frokosten ser ved første øyekast ok ut, men kaldt brød fra i går, bløtkokte egg som er ukokt, kokt bacon, varmt vann, sur kaffe du ikke lenger finner i personal kantiner, ikke noe 4*.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Vacationer820911
Anmeldt 26. juli 2017

Koselig og rimelig hotell med sentral beliggenhet i en koselig by. Enkelt hotell som fungerer bra . Frokosten er grei og det er rent og koselig her. Bygger nytt hotell i nærheten og flytter dit neste år. Hotellet anbefales, bra kvalitet for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Perkristian
Helena B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Hej
Tack för ert omdöme och hjärtligt välkomna tillbaka!!

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Rommene er ok men lukten av kloakk i gangene er sjenerende og ille!! Dette bør de raskt gjøre noe med.... Et pluss var den fantastiske restauranten Nils Holgersen i kjelleren:) Nydelig mat, og ingen dårlig lukt....

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Cakesbyle
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Har bodd her noen ganger nå, hotellet bærer preg av at det er noen år siden de pusset opp. Slitt overalt. Spesielt rommene kunne ha trengt en oppussing. Lav standard på rommene også, kun seng, bad, TV, og et lite skrivebord. Pluss for hyggelig betjening, god frokost, og bra wifi. Er du kun på gjennomreise og trenger et sted å sove, så kan di bo her, vil du ha litt mere luksus, så bør du styre unna.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Matorn
Lisa B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2017

Hej
Tack för ditt omdöme och jag tackar för att servicen och frukosten var bra.
Om ett hotell är gammalt så är det på servicen och god mat man kan leverera
Välkommen tillbaka när du behöver någonstans att sova!
Hälsningar
Helena

Anmeldt 11. august 2016

Rommet var helt ok. Grei plass. Personalet var også hyggelige. De hadde noen lokale øl som er et pluss. Synes frokosten var dårlig. Det var ikke så veldig bra utvalg og eggerøren/bacon var ikke så bra. Hotellet er ca. 20-25 minutter gåtur fra togstasjonen. Det var litt regn så tok en taxi. Kostet ca. 150,- SEK.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, jtnilsen
Lisa B, Chef på Hotel Oresund Conference & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2016

Tack för ditt omdöme
Vad tråkigt att du tyckte frukosten var dålig, jag tror bestämt att den är bättre nu.
Jag skall hälsa personalen att att dom var duktiga
Välkommen tillbaka!
Hälsningar