Skredder Chris - Kata Beach

Atter en gang leverer Chris kjempeservice og høy kvalitet! Dersom man skal få lage seg klær av noe... les mer

Anmeldt 5. august 2019
Peder B
Bodø, Norge
Svært høy grad i kvalitet

Har benyttet Mr. Chris i Kata Universal Collection ved jevne mellomrom i 7 år, og han er en... les mer

Anmeldt 8. juli 2019
Mr-BonJovi-fan
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Phuket
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde planer om å kjøpe en dress til mannen....kanskje..Vi ble snakket til av en hyggelig mann mens vi ruslet nedover gaten, han fortalte om en dyktig skredder oppe i en sidegate. Vi skulle spise og svarte «maybe later» noe som var helt OK. Det var vel også årsaken til at vi gikk tilbake, ikke noe mas og tjas, bare hyggelige mennesker. Mr Chris gjorde en kjempe jobb med klærne vi bestilte, vi ble veldig fornøyd med slutt resultatet og kan anbefale ham på det varmeste. Hyggelig, dyktig og effektiv

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Didi0977
Anmeldt 19. juli 2018

Hadde egentlig ikke ikke noen planer om å kjøpe hverken dress eller skjorter men! Ble tiltalt ved hovedgata av en hyggelig og ikke pågående «innkaster» etter en liten prat så sa jeg « tomorow mayby» var på nytt oppe i gata ikke dagen etter men 2 dager. Møtte da Chris som « is the man» han sa vi var ventet! En lang historie kort, endte opp med 2 dresser og 10 skjorter, ble målt og var innom flere ganger for å prøve; noen mindre korrigering under vegs . Fikk levert nå alt på hotellet akkurat som avtalt. Anbefaler Chris, flere gode samtaler, behagelig person, utrolig opptatt av detaljer og at alt skulle være perfekt. Topp score

Takk, Andre S
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette er folk som gjør arbeidet sitt med god kvalitet på en effektiv måte! Uforklarlig bra service og veldig hyggelige folk! Alt i alt perfekt, virkelig til anbefaling!

Takk, Amalie S
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Her kan du selv komme med ønsker om hvordan ting skal være! Jeg bestilte dressjakke og noen skjorter. Bestemte selv ut fra bilder hvordan ermer osv skulle se ut. Kommer helt sikkert til å ta kontakt med Mr Chris igjen.

Takk, 404sivs
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Som de andre i anmelderne, anbefaler vi også skredderbutikken til Chris på det sterkeste, for tilvirkning av skreddersydde klær. Vi bestilte jakker, bukser, shorts og skjorter hos han. Vi hadde også med klær for justering og reparasjon, med godt resultat! Chris er lett å kommunisere med, kjempehyggelig og profesjonell. Vi er også veldig imponert av kunskapene til Cris samt kvalitet, tilpassing og resultat. Alt ble perfekt tilpasset. Ved neste tur og anledning, skal vi helt sikkert oppsøke han igjen

Takk, Peder B