Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ok pluss”

Kjøkken: Thai
Flere restaurantdetaljer
Restaurantdetaljer
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Populært, rent sted med god mat til en rimelig penge. Du må trolig stå litt i kø. Lokalene er relativt små. Hverken omgivelser eller lokalene er noe spesielt tiltalende.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, elisehazela
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldelser (1 929)
Vurdering fra reisende
Type reisende
Tidsperiode
Språk
  • Flere språk

711 av 1 929 anmeldelser

Anmeldt 2. februar 2017 via mobile enheter

Var innom for en rask lunsj. Vi spiste begge thaimat og det var veldig godt. Fornuftige priser, rask betjening og hyggelig service.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, vegardu
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Meget bra mat til fornuftig pris. Verdt å besøke.
Ofte mye folk, men maten kommer fort. God thaimat, flotte desserter. Benytt nabolagets gode massasjemuligheter.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Hotlegs45
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Anbefaler å bestille "Fried Cashews with chicken and rice" og banansplitt til dessert. Panang var også god, men veldig sterk, selv om jeg sa medium strong.

Dato for besøk: desember 2016
2  Takk, ViviM_12
Anmeldt 2. april 2016 via mobile enheter

Vi var heldige å få bord etter 5-10 minutters venting. Det var verdt å vente på. Alt smakte veldig godt, og servicen var på topp. Koselig liten familiedrevet sted, billig mat. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 749elinr

Reisende som så på Eightfold Restaurant, så også på

Har du vært i Eightfold Restaurant? Del dine erfaringer!

Skriv en anmeldelse Legg til bilder

Eiere: Hva er din side av saken?

Eier eller administrerer du dette stedet? Gjør krav på oppføringen din gratis for å svare på anmeldelser, oppdatere profilen din og mye mer.

Gjør krav på oppføringen din
Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.