“Hele menyen er bra!”

Eightfold Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 201 Restauranter i Kata Beach
Kjøkken: Thai
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 11. april 2019 via mobile enheter

Ekte og super Thai restaurant. Alt på menyen er å anbefale. Hyggelig betjening. Det er billig å spise her. Anbefaler denne plassen på det varmeste.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, tomasl40

Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Vi har vært fast innom her flere ganger når vi er i Kata. Blir ønsket velkommen hvert år vi er nede. Og de husker oss, fra år til år. Alltid hyggelige betjening og god mat. En bankers :-)

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Olav59
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Et trivelig spisested som vi har besøkt hver gang vi har har vært i Kata.God mat og koselig eier som snakker bra engelsk.Et godt og trygt valg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tullemorFredrikstad
Anmeldt 10. april 2017

Et litt lite krypinn, og det er bare fint og litt personlig. Kanskje må du vente litt for å få bord i 'rushtiden', men setter du deg først ned her og spiser enten thai eller annet kommer du garantert tilbake. Mat slik du vil like den, ordentlig og smakfull. Takk også for svært hyggelig, oppmerksom og god service.
Vi kommer tilbake neste gang og gleder oss :-)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Mr B
Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Populært, rent sted med god mat til en rimelig penge. Du må trolig stå litt i kø. Lokalene er relativt små. Hverken omgivelser eller lokalene er noe spesielt tiltalende.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, elisehazela

Har du vært i Eightfold Restaurant? Del dine erfaringer!