“Fabelaktig”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering
Anmeldt 17. desember 2018

Beste thaimaten i Kata. Var flere ganger der i vinter og skal snart tilbake Beste milkshaken jeg har smakt.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, aslnylan

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig og blid personale. Rent og ordentlig. Og meget god mat til vennlige priser. Absolutt verdt et besøk! Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, MetteH262
Anmeldt 4. februar 2017 via mobile enheter

Her kan du spise hele ferien uten å gå lei. Veldig smakfull mat til hyggelige priser. Fått seg en etterlengtet oppussing siden i fjor. Rent og pent.
Mye folk, flott mat.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Hotlegs45
Anmeldt 29. januar 2016 via mobile enheter

Vi bestilte mange thairetter for deling på bordet. Raskt levert, meget smakfullt og til meget hyggelig pris. Vi skal tilbake for å prøve flere retter.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Hotlegs45
Anmeldt 28. desember 2015

Vi bodde rett i nærheten, men hadde nok ikke oppdaget denne lille perlen hvis vi ikke hadde blitt tipset. Enkel, god, autentisk mat. Rimelig også. Anbefales spesielt til lunsj, vi var aldri der på kvelden, men ganske mange lunsjer i løpet av de 10 dagene vi var der.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Sol830

Reisende som så på Red Chair Restaurant, så også på

Har du vært i Red Chair Restaurant? Del dine erfaringer!