“Helt greit ”
Anmeldelse av Kampong Kata Hill

Kampong Kata Hill
Vurdert som nr. 21 av 184 Restauranter i Kata Beach
Kjøkken: Thai
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2016 via mobile enheter

Terrassene med spiseplasser er veldig koselige. Eller var både mat og service helt gjennomsnittlig. Ikke et sted jeg vil anbefale spesielt, men helt ok.

Takk, Propl1

Anmeldt 22. april 2016

Dette er en meget sjarmerende og ekte Thai restaurant. Den ligger litt bortgjemt, men er vel verdt et besøk. Omgivelse er meget flotte med mye treskjærer detaljer i den øverste delen. Mat og service er meget god.

Takk, Ole Anders S
Anmeldt 1. februar 2016 via mobile enheter

Spiste et godt og flott måltid her. Vi spiste potetsalat, stekt ris med kylling og stekt kylling med cashewnøtter. Det var ingenting å klage på når det gjaldt servicen, men det var lite folk i restauranten når vi var der så det kan jo ha betydd noe. Gode toalettfasiliteter. Anbefaler virkelig denne restauranten.

Takk, Ferencz K
Anmeldt 1. februar 2016 via mobile enheter

Denne restauranten leverte virkelig. God service fra vi gikk inn, til vi skulle dra. Maten var også nydelig. Drinkene var også gode.

Takk, CelineK79
Anmeldt 24. januar 2016 via mobile enheter

Vi var på denne restauranten 3 ganger i løpet av ferien vår, veldig fornøyd! :-) Prøvde diverse thai mat, anbefales.

Takk, Lars L

Reisende som så på Kampong Kata Hill, så også på

Har du vært i Kampong Kata Hill? Del dine erfaringer!