“Autentisk thai mat”

Kjøkken: Thai
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dette må være den beste thai restauranten i Kata. Anbefaler den på det sterkeste. Fikk tilbud om mer kokosmelk i retten da den var litt spicy. Hyggelig betjening.

Takk, annyp748

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Svært god mat , ingen forventninger men alle fant noe på menyen , fra spicy til mindre spicy. Alle tre fikk akkurat det vi ville til en billig penge. Mange i betjeningen og god service, siste ut gikk i en tukk tukk som betjeningen ringte etter. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Andre S
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Til nå den beste thai-maten vi har smakt på ferien. Dette var virkelig godt. Når det i tillegg ble servert av meget hyggelig betjening er dette et sted vi gjerne anbefaler.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 811mathiask
MarcellOle, Proprietario på Red Duck Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Thank you.
We do our best to serve all beloved customers best healthy Thai food ever with attentive service.

Khop khun krup

Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Fikk forevist en meny der retten kostet 400bath. Når vi skulle betale fikk vi regning på 4800bath. Meget skuffet!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Hotlegs45
MarcellOle, Proprietario på Red Duck Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

If you are illiterate and not able to read the price on the menu you have no rights to say we are bandits.

You order seafood of the day, 1 kilo of tiger prawns or 2 red crub at the price of 1.400 Thb. but sadly you misread the price reading 400 thb.
( less than at the seafood market!)

Instead of promptly complain when you read the bill, you prefers to pay and loose the chance to recieve a clarification about your misfit.

Nevertheless you claim the right to write in Tripadvisor we are thieves.

We are not thieves, you are illiterate and you are trying to discredit Red Duck and our reputation.

Come back to Red Duck and check it out with your own eyes you are wrong: if you can prove we are as you blame us we will refund you the money, if we are honest we wants your public apologies.

Marcello Spizzichino
Red Duck manager

Anmeldt 11. desember 2017

En av våre favoritter i Kata. Aircondition inne et pluss med barn, men grunnen til å gå dit er maten. Alt vi prøvde var godt!

Dato for besøk: november 2017
Takk, lykkeilivet
MarcellOle, Proprietario på Red Duck Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Dear customer, you came for good thai food, you enjoy European hospitality!

Air con is a plus, not just for customers comfort but for hygienic reasons, and we follow the highest Haacp safety standards.

We hope to see you again very soon.

Khop khun krup

Reisende som så på Red Duck Restaurant, så også på

Har du vært i Red Duck Restaurant? Del dine erfaringer!