“God mat, god service, til en OK pris”
Anmeldelse av Red Duck Restaurant

Red Duck Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 201 Restauranter i Kata Beach
Kjøkken: Thai
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Absolutt et godt alternativ. God mat. God service. Ok pris. Ka absolutt anbefale dette som et godt alternativ

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ErikO768

Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Det første virkelig positive var at resturanten var inne i et lokale med air condotion. Videre var lokalet ryddig og ordentlig. Vi bestilte massaman curry og en kyllingrett og begge var svært fornøyd (maten ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene!). Litt nedtur at de ikke hadde lava cacke, men hadde byttet den ut med sjokolademuffins.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, molborg
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dette må være den beste thai restauranten i Kata. Anbefaler den på det sterkeste. Fikk tilbud om mer kokosmelk i retten da den var litt spicy. Hyggelig betjening.

Takk, annyp748
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Svært god mat , ingen forventninger men alle fant noe på menyen , fra spicy til mindre spicy. Alle tre fikk akkurat det vi ville til en billig penge. Mange i betjeningen og god service, siste ut gikk i en tukk tukk som betjeningen ringte etter. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Andre S
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Til nå den beste thai-maten vi har smakt på ferien. Dette var virkelig godt. Når det i tillegg ble servert av meget hyggelig betjening er dette et sted vi gjerne anbefaler.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 811mathiask
MarcellOle, Proprietario på Red Duck Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Thank you.
We do our best to serve all beloved customers best healthy Thai food ever with attentive service.

Khop khun krup

Har du vært i Red Duck Restaurant? Del dine erfaringer!