“Fantastisk”

Kjøkken: Thai
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat, fin presentasjon av maten å veldig god smak. Du kjenner godt på smaken at de gjør det lille ekstra på kjøkkenet. Jeg hadde paneng til hoved rett å vårruller til startere. Kjempe plass.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, DanielV315

Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Absolutt et godt alternativ. God mat. God service. Ok pris. Ka absolutt anbefale dette som et godt alternativ

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ErikO768
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Det første virkelig positive var at resturanten var inne i et lokale med air condotion. Videre var lokalet ryddig og ordentlig. Vi bestilte massaman curry og en kyllingrett og begge var svært fornøyd (maten ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene!). Litt nedtur at de ikke hadde lava cacke, men hadde byttet den ut med sjokolademuffins.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, molborg
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dette må være den beste thai restauranten i Kata. Anbefaler den på det sterkeste. Fikk tilbud om mer kokosmelk i retten da den var litt spicy. Hyggelig betjening.

Takk, annyp748
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Svært god mat , ingen forventninger men alle fant noe på menyen , fra spicy til mindre spicy. Alle tre fikk akkurat det vi ville til en billig penge. Mange i betjeningen og god service, siste ut gikk i en tukk tukk som betjeningen ringte etter. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Andre S

Har du vært i Red Duck Restaurant? Del dine erfaringer!