Agoda.com
Expedia.comUSD 29
ZenHotels.com
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Var 1 uke på ferie her med min mor i mai. Super service og personalet var utrolig hyggelige. Maten var utrolig god, frokosten kunne vært mer varierende. Rommene var fine og aircondition funket supert. Rent i fellesområdene og bassengene. Kort vei til kata sentrum og kata beach. Også gåavstand til karon beach.
Drar gjerne tilbake hit

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, ChristineE1806
Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Flott Hotel med bra beliggenhet. God frokost. Fine rom. Ac fungerte utmerket. Wifi over hele hotellet. Nært sentrum av Kata. Hyggelig betjening. Diverse arrangement på kveldene. Poolbar ved bassengene. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, kents405
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Eit supert hotell for oss (eit par i 60åra). Hadde dobbeltrom med flott frukost. Hotellet ligg sentralt til, men samtidig i eit roleg område. 3 minutt ned til handle- og restaurant gate. 5 min til fantastisk flott badestrand. Alle romma med stor veranda. Gratis shuttelbuss for dei som ikkje orka bakken opp til hotellet (100m). Hotellet kan anbefalast på det varmaste

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, olejohanl
Nichaboon S, Guest Relations Manager på Peach Hill Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2017

Dear Mr. Ole-Johan L.

Thank you very for your comments our hotel during your recent stay at Peach Hill
Resort. We are very happy to learn that you enjoyed your holidays.

We sincerely hope that you had a pleasant journey home and will again consider staying at our hotel in the near future.

Yours Sincerely,
Nichaboon S.

Anmeldt 22. januar 2017

Vi bodde her en uke nå i januar.Flott stort rom ,rent og pent.Deilig stor terassen mot bassenget.Nydelig mat og en veldig service innstilter ansatte alt fra resepsjonen,vaske personale,til ansatte ved pool baren og resturangen.Alle meget vennlige og blide.Var veldig imponert over servicen alle viste.Anbefaler hotellet .

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Eva Steen K
Nichaboon S, Guest Relations Manager på Peach Hill Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2017

Dear Eva Steen K,

Thank you for your lovely review on Trip Advisor and we are delighted to hear that you had a memorable stay with us.

Thank you for sharing a great feedback which is a good encouragement for our entire team to provide an excellent service to our guest.

We look forward to welcoming you soon again at Peach Hill Resort.

Yours Sincerely,
Nichaboon S.

Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Vi bestilte Deluxe room fordi vi ønsket å bo litt bekvemt. Peach Hill er et hyggelig hotell på en litt bratt bakketopp (ca 250m). Så man får litt trening om man går opp. Det er også kun en bygning som har heis. Bygning A. Om du bor i 4.etg i A eller C kan du få havutsikt. Det er vel kun Deluxe rommene som har havutsikt. På websiden står det badekåpe, slippers og fint baderom. ( det finnes som showroom). Men badekåpene har vi ikke sett noe til. Slippersene er ikke så tiltalene og baderommet er ikke luksus. Tvertimot svømmer gulvet når man har vært i bad. Mangler også lys ved speilene om du tenker make-up. Frokosten er helt grei. Personalet er hyggelig og hjelpsomme. Men hotellet er ikke et fire stjernes hotell, nærmere tre. Internettet er ujevn, man skal hele tiden på ny logge seg på. Det skulle i dag være unødvendig. Godene: tett på strand. (Fri shuttle bus) tett på sentrum. Og selvfølgelig havutsikt om du velger Deluxe room.

Dato for oppholdet: desember 2016
3  Takk, ViviM_12