“Middag”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Fikk lyst på en forandring blandt all thaimat. Her fikk vi både fisk og kjött servert på europeisk vis. Servicen helt ok, men litt trafikkstöy fra gaten

Dato for besøk: februar 2019
Takk, jmv920

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi fikk lyst på noe annet en thaimat idag og bestilte sirlion steak og wienerschnitzel.
Schnitzelen var ok, men biffen var full av fett og slintrer.

Sausene var heller ikke veldig gode, altfor syrlige.

Ikke godt nok med tanke på prisen.
Skuffet og går nok ikke hit igjen dessverre.

Dato for besøk: april 2018
Takk, RebeckaAnna
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Deilig med en forandring fra thaimaten, biffen er mør og helt nydelig. Kjempegod peppersaus. Vi spiste her flere ganger, og den andre maten var også bra, men biffen var best

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Dipzie
Anmeldt 4. september 2017

Hvis du blir lei thaimat og er sulten på en biff er dette et bra sted! Kjempegodt og mørt kjøtt, delikat servert.
Fint at ikke alle kjøttstykkene er på 250 g og over, men at man kan velge mellom 100, 150 og 200 gram på valgene til filetene.
Gjennomsnittlig og grei servering. Ok rødvin.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Warraca
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Etter mange besøk på thai restauranter var vi klar for en god biff med fløtegratinerte poteter. Men det ble en skuffelse. Håper vi bare var uheldig den gangen. Vi brukte å spise mye på Buffalo på Karon, men det er nå nedlagt.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 248monam

Reisende som så på Buffalo Steak House - Kata Plaza, så også på

Har du vært i Buffalo Steak House - Kata Plaza? Del dine erfaringer!