Beste service og kvalitet!!!!

Kjøpte dress, skjorter og Blazer av Raju og Bean på Tailor Pro. Fantastisk service og kvalitet på... les mer

Anmeldt 8. januar 2020
Rune2020
Super fornøyd!!

Veldig god service av Raju og Bean. Super fornøyd med ny kjole! Vil anbefale alle som er i område... les mer

Anmeldt 8. januar 2020
amalinor
Ao Nang, Thailand

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Phuket
Anmeldt 18. april 2016

Var i Phuket i Februar og kjøpte en dress, 5 skjorter og ett par chinos. Meget bra kvalitet og håndarbeid og er veldig fornøyd med sluttproduktet.

Kan anbefales til alle, og vil definitivt besøkes igjen neste gang jeg er i området!

Dato for opplevelse: februar 2016
1  Takk, 971christert
Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Jeg lagde par dresser, de passet perfekt og resultatet ble bedre ferdigsydde dresser man kjøpt i Europa!!! Jeg anbefaler på det sterkeste prøve denne skredderen når dere er i Phuket !!!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, narinder s
Tailorpro D, Owner på Tailor Pro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2015

Thank you very much for the excellent review. We really appreciate it. Look forward to seeing you again soon.
Regards,
Monty / Team @ Tailor Pro Phuket

Anmeldt 8. juli 2015

Var i 2014 en tur her å kjøpte et par dresser, shorter osv. Var superfornøyd etter denne dealen.

Satt i Bangkok januar 2015 å lurte på hvor vi skulle dra, det ble phuket for da kunne vi innom Tailor Pro for å få noe mer klær. Vi liker oss ikke i phuket området men verdt det for å få gode klær til gode priser.
Denne gangen fikk vi sydd skinn jakker, vinterfrakker, shorter, kjoler osv.
Et par utfordringer gjorde oss nærvøse ved første prøvning, klærne var ikke til våre forventninger, tiden ble knapp, men etter å ha sagt ifra at vi ville ha det sånn og sånn snudde de seg rundt å fikset alt over natten, å gjorde alt nok engang perfekt. Klærne er i bruk daglig.
Skal jeg ha noe skreddersydde klær i fremtiden, så er det disse jeg bestiller fra.
Da via post ordre. Stoler på de såpass mye nå :)

Så med andre ord, stedet anbefales. De prøver ikke lure deg på noen måte, de er hyggelige, å service instillte.

Dato for opplevelse: januar 2015
Takk, ChristerS20
Tailorpro D, Owner på Tailor Pro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2015

Friends...I can't thank you enough for the wonderful review.
It was a pleasure meeting you again at our store.
We look forward to seeing you here in Phuket again.
Best Regards,
Tailor Pro Team

Anmeldt 18. mars 2015

Veldig fornøyd med dressen jeg fikk laget hos Tailor Pro, fikk den akkurat slik jeg ville ha den, både en blanding av stil og de beste tekstilene. Hyggelige ansatte, og rask levering. Anbefaler de på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2014
Takk, Thomas S

Thank you very much for your time for such a wonderful review. Reviews really help us in knowing how our team is doing in meeting our customers' demands and expectations.
It was a pleasure meeting you. We look forward to seeing you again in the near future.

Best Regards,

Monty@Tailor Pro Phuket & Team

Anmeldt 21. januar 2014

Før vi dro nedover søkte jeg litt på nett for å finne den beste skredderen, endte med å besøke Tailor Pro. Vi ble møtt med kaffe, te, vann og god service av folk som tok seg tid.
En veldig profesjonell gjeng, som var service innstilte, hyggelige og flinke. De som faktisk syr dressen er ansatt av Tailor Pro, så det sikrer at kvaliteten er 100% vær gang!

Dag 1, Kata (3-4 timer inkl 1 time venting på sying av jakke)
Fikk beskjed om å se igjennom flere blad for å finne ut stil på dressen. Etter å ha funnet stil så gikk vi gjennom stoff typer og farger, samt priser. Endte med å velge beste stoff kvalitet til de 2 dressene og 5 skjortene jeg bestilte. Totalt prisen ble mindre enn det jeg hadde sett for meg, så jeg var veldig fornøyd. Etter alt det var bestemt så ble de første målingen tatt. Fikk så beskjed om at jeg kunne komme tilbake om 1 time for å ta første prøving. Dette for at jeg skulle slippe for mange turer fra Patong, bare for å prøve. Etter prøvingen (var ikke noe jakke, bare stoff stykker sydd sammen) ble vi enige om når jeg skulle komme neste gang. Betalte 50% denne dagen, å resten ble betalt ved levering.

Dag 2, Kata (20-30 min)
Denne dagen ble bukse og skjorte som var "ferdig" prøvd. Etter å ha sett på åssen dette satt, endringer gjort, ble vi enige om at de skulle komme til hotellet dagen etter for å prøve jakken.
Vi ble så enige om at de skulle komme til hotellet vår i Patong slik at vi slapp turen til Kata.

Dag 3, Patong (10 min)
Prøving av jakken, å endringer ble gjort. Leverings tid av alt ble avtalt.

Dag 4
Siste besøket var levering av hele bestillingen. Jeg prøvde klærne, å de satt som et skudd, å så veldig bra ut. Sømmene ser solide ut, å alt er bare stilig.

So to tailor pro: Thank you so much for taking care of us and making these clothes for me :)

Dato for opplevelse: desember 2013
Takk, ChristerS20
Tailorpro D, Owner på Tailor Pro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2014

Thankyou very much for the wonderful review. It was great meeting you. Look forward to meeting you again.
Regards,
Monty