eDreams
Travelocity
Prestigia.com
Anmeldt 31. juli 2016

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
VilaGaleHotels, Gerente de relações públicas på Vila Gale Collection Palacio dos Arcos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2016

Anmeldt 26. juli 2016

Romtips: some ground floor rooms have patios that you can walk from to the pool which is only about 5m away.
  • Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Anmeldt 11. juli 2016

Romtips: Almost all rooms are the same size, go for 2nd or 3rd floor if you want more of a view. The ground floor rooms have a patio of their own.
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mai 2016