Anmeldt 21. januar 2016 via mobile enheter

Dette er vårt 7 besøk på Indigo Pearl, og vi kommer alltid tilbake hit. Stort hotell, men stille, usjenert, vakkert og nær stranden. Super service, nydelige rom, alt du kan drømme om. Men vil du ha klassisk thai design, velg noe annet. Indigo Pearl er industrial chic design, utrolig gjennomført med betong, glass, jern, og med en nydelig thai vri. Det finnes kun her, aldri vært på et mer gjennomført hotell; alt er tenkt ned i minste detalj, og alt er håndlaget og unikt. Spa på stedet er dyrt, men verdt hvert eneste øre, bare prøv! Frokosten er topp! Hver ettermiddag små delikatesser servert på rommet. Søndag brunsj er et must; heaven for alle som elsker mat og vin; fantastisk! Black ginger er perlen på stedet; klassisk thai design i blåsvart design, med nydelige moderne krystall- lamper, så gjennomført og en fantastisk matopplevelse, sjefskokken er i verdensklasse! Cooking class kan anbefales; Ann lærer deg alt med et smil og sjarme du kan lete lenge etter. Så vi kommer igjen og igjen, og gleder oss allerede. Men først og fremst; de ansatte på dette hotellet er alle som en av topp klasse! Tusen takk!

Opphold: januar 2016, reiste som et par
1  Takk, Treblomster
Anmeldt 16. juni 2015

Indigo Pearl ligger i et av de roligste områdene på øya, langs Nai Yang stranden.
Hotellet har et spennende design med masse detaljer og personalet er i toppsjiktet, alltid klar for å gi god service. En nydelig strand i gåavstand, men flere flotte basseng på hotellområde. Dette hotellet skal vi definitivt tilbake til neste gang vi skal til Thailand i 2016.

Romtips: Høyere etasje gir mindre støy og innsyn fra forbigående.
  • Opphold: september 2014, reiste som et par
Takk, Rosendal21
Anmeldt 12. mars 2015

Vi reiser til Thailand 1 gang i året, og kommer alltid tilbake til Indigo Pearl ! Nå skal vi tilbake 30 mars, og gleder oss veldig :) Hotellet er spesielt, som å komme til en fantasi verden. Frokost er fantastisk, og de ansatte er vennlig og blide. Vi har opplevd endel gjester som har vært ufin og snobbete, men personalet ser ut til å takle det meste.
Har alltid vært fornøyd med rommet som vi har fått, og enkelte ganger har vi fått oppgradert uten ekstra kostnad.
Det er kort vei ned til stranden, og små barer og spisesteder med trivelig og rolig atmosfære. Anbefaler å prøve hotellets buffeer ! Mye spennende og godt der! Det er en grunn til at man kommer tilbake til Indigo Pearl gang på gang. De gjør det " lille ekstra" for sine gjester !
Hilsen Lene Fiksdal Lundh

• Opphold: mars 2015, reiste som et par
1  Takk, Lene L
IPTeam, Manager på The Slate, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2015

Dear Family Lundh,

Warm regards from the Indigo Pearl Phuket.

It is always a pleasure to welcome loyal guests back and I thank you for the kind comments regarding your previous stays.

All team members are looking forward to welcome you back on the end of March.

Warm regards
The Indigo Pearl Team

Anmeldt 27. juli 2013

Dette er et hotell vi fint kunne dratt tilbake. Personalet var overraskende flinke og det hjelper at det jobber noen europeere her også. Frokosten og maten generelt er god. Ned mot stranden er det en utgang til høyre. Mellom denne utgangen og utgangen til stranden ligger det flere rimelige restauranter for de som ikke vil betale hotellpriser hver dag. Rommene er store og fine. Enorme bad og to balkonger i junior suiten. Januar februar er et perfekt tidspunt for besøk.

• Opphold: januar 2013
3  Takk, Karl K
Anmeldt 2. juli 2013

Vi har tilbragt 2 uker her på Indigo Pearl, og vi har kost oss hele tide. Designet er spennende og gjennomført overalt. Personalet er utrolig serviceminded, så ikke bli forundret om de kommer bort til deg med et glass vann eller en gratis is på en varm dag. Frokosten var den samme hver dag, men utvalget var så stort og kvaliteten så god at vi aldri gikk lei. Hotellet ligger i et inngjerdet området så det kan bli varmt ved poolen, da er det bare å tusle ned til stranden og det private området der.

Hvis vi skulle si noe negativt så er det om prisen på mat og drikke på hotellområdet, det er omtrent 4 ganger så dyrt som på de mange utmerkede resturantene på stranden.

Så har det planer om å reise til NaiYang og Indigo Pearl, gled dere!

Opphold: juli 2013, reiste med familie
1  Takk, Torkel F