Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Nydelig, luksuriøst og stilfullt hotell med hyggelig betjening. Godt utvalg i mat som er laget fra bunnen av! Fantastisk service fra ankomst til avreise. Perfekt beliggenhet i et rolig strøk rett ved stranda☀️

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Julie L
NicholasSim1, General Manager på The Slate, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2018

Dear Julie L,

Always good to hear our guests had a wonderful time from beginning till end. Thank you for sharing your comments with the TripAdvisor community and we hope to see you again soon.

Warm regards,
Nicholas Simmonds.

Anmeldt 22. januar 2018

Vi var tre personer, to voksne og et barn ( 1 år ), Vi var meget fornøyd med hotellet. Ansatte var meget hyggelige og positive. Rommet var meget pene. Veldig fin hage og badeanlegg. Black Ginger er et funn ( meget bra ). Det vi ville forandre på, er følgende: Mye rot og søppel ( utenfor hotellet mot stranden ) , Det skulle vært bedre leke områder for barn. Mye slitte og gamle leker.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, kjetils643
NicholasSim1, General Manager på The Slate, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Dear Kjetil S,

Thank you for choosing The Slate for your family holiday in Phuket. Our resort offers fantastic option for families and of course Black Ginger or Signature restaurant is our pride and joy, we are currently up-grading games and facilities for the children's activities and I am sure if you do decide to visit us again we will have even more entertainment for the little ones. We are very happy to hear you had a wonderful holiday.

Hope to have the opportunity to welcome you back in the further.

Warmest regards,
Nicholas Simmonds.

Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Vi var på vårt 8 besøk på The Slate som har endret navn fra Indigo Pearl. Hvorfor? Samme eier ble vi fortalt. Stedet, servicen, maten og den hyggelige følelsen var den samme. Vi spiste god mat på Black ginger; en fryd for øyet og ganen. Herlig søndags brunsj som er et must for alle som er på The Slate. Dessverre var det ikke jazz lenger, men mer popmusikk som ble litt støyende for min del. Brunsjen har også blitt litt mindre, men bevares; mer enn nok å velge fra. Rommene er like fine, men vi fikk ikke lenger frukt og kaker hver ettermiddag. Min mann mener bestemt at vi har fått det i alle år pga spesial pakke, så det er godt mulig. Frokosten er flott med alt du kan begjære. Deilige med svømmebasseng kun for voksne. Vi kommer bestemt tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Treblomster
Anmeldt 21. januar 2016 via mobile enheter

Dette er vårt 7 besøk på Indigo Pearl, og vi kommer alltid tilbake hit. Stort hotell, men stille, usjenert, vakkert og nær stranden. Super service, nydelige rom, alt du kan drømme om. Men vil du ha klassisk thai design, velg noe annet. Indigo Pearl er industrial chic design, utrolig gjennomført med betong, glass, jern, og med en nydelig thai vri. Det finnes kun her, aldri vært på et mer gjennomført hotell; alt er tenkt ned i minste detalj, og alt er håndlaget og unikt. Spa på stedet er dyrt, men verdt hvert eneste øre, bare prøv! Frokosten er topp! Hver ettermiddag små delikatesser servert på rommet. Søndag brunsj er et must; heaven for alle som elsker mat og vin; fantastisk! Black ginger er perlen på stedet; klassisk thai design i blåsvart design, med nydelige moderne krystall- lamper, så gjennomført og en fantastisk matopplevelse, sjefskokken er i verdensklasse! Cooking class kan anbefales; Ann lærer deg alt med et smil og sjarme du kan lete lenge etter. Så vi kommer igjen og igjen, og gleder oss allerede. Men først og fremst; de ansatte på dette hotellet er alle som en av topp klasse! Tusen takk!

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Treblomster
Anmeldt 16. juni 2015

Indigo Pearl ligger i et av de roligste områdene på øya, langs Nai Yang stranden.
Hotellet har et spennende design med masse detaljer og personalet er i toppsjiktet, alltid klar for å gi god service. En nydelig strand i gåavstand, men flere flotte basseng på hotellområde. Dette hotellet skal vi definitivt tilbake til neste gang vi skal til Thailand i 2016.

Romtips: Høyere etasje gir mindre støy og innsyn fra forbigående.
Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Rosendal21