“Nydelig mat ”

Ging Restaurant
Vurdert som nr. 49 av 522 Restauranter i Karon
Kjøkken: Thai
God for: Store grupper, Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Var helt fantastisk mat, var du ikke helt fornøyd fikk du tilbud om ny rett av samme slaget du har bestilt. Koselig betjening og sjef. Flink til å rydde når en er ferdig med å spise. Hjelpsom og vennlig. Ditt skal jeg tilbake til en gang. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Jannicke29

Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og god atmosfære. Trivelig personale. Sjefen sjøl er tilstede og prater med kundene. Opptatt av hva som kan bli bedre. Kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Mariann L
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

4 året på rad vi er innom Ging og spiser. Blid sjef og vennlige ansatte som snakker engelsk. Godt utvalg av retter.Og mulighet til å mikse sette sammen retter hvis det er noe vi foretrekker/ikke foretrekker.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, mai synøve a i
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Var her idag og spiste friterte scampi og grillet fisk. Det var helt fantastisk, smakte veldig godt. Likte menneskene som jobbet der, de var ikke pågående og slitsomme, virker veldig ærlige når jeg spurte hva som var ferskt av fisken de hadde. (Ikke alltid alle er like ærlige på dette har j erfart). Snille folk. Stedet er også tilbaketrukket fra all støy, ligger en rolig gate. Her kan maten nytes. Anbefales. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Lovingtheworld2014
Anmeldt 23. mars 2017

Vi besøker Ging flere ganger under vårt opphold på Karon Beach,og grunnen til det er enkel veldig god og mye mat.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 603terjes

Reisende som så på Ging Restaurant, så også på

Har du vært i Ging Restaurant? Del dine erfaringer!