Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet er stort og har flere tilbud til hele familien, gym, tennisbane og mange muligheter for de minste. Bassengområdet er kjempefint og stranden like ved er fin. Dog mye bølger og en del strøm så barn skal være litt forsiktig på stranden. Rommet hadde basseng på terrassen og var stort og fint.

Kort vei til gode restauranter i Karin og bare 10 min unna kaoset i Patong!

Kan virkelig anbefale dette hotellet til par og familier. Det er et eget voksen basseng som er stille og rolig også hvis man vil slippe unna «bråket» ved barnebasengene!

Eneste negative er den dyre maten som er på hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, shanth2013
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Vi var på dette flotte hotellet i 14 dager. Virkelig ett hotell å anbefale!! Flotte rom, god mat, flinke ansatte og ett fantastisk området for vår del iallefall.
Carpe Diem folkene er unike, sprudlende personer som holder div aktiviteter for både store og små
Litt dyrt å handle der iforhold til "på gaten" må være det eneste å trekke ned på. Også kan det være greit å vite at de krever å belaste ett kredittkort ved ankomst for ca 20.000 bath. Dette som et slags depositum for all handel på hotellområdet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, KatrineS262
Julien G, Manager på Centara Grand Beach Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2018

Sawasdee krhap 'Haerlig plass'.

Thank you for taking the time to share your latest experience with us while staying recently with us!
We are glad to hear that you had a pleasant time with us here. We will ensure that your comments are shared with our Carpe Diem team who will be delighted to read your review!
I have taken into consideration your mention about the deposit but this is a standard procedure with our hotel group which the resort has to follow. The deposit which is taken during check-in is automatically refunded upon departure.
Hope to be able to welcome you back again!
Kind Regards,
Paul Orny - Resident Manager

Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Deilig hotell med flott beliggenhet.
Nydelig og stor veranda. Trivdes meget godt her og vi kunne godt reise tilbake hit. Stranden er flott og rolig. Servicen var bra og ansatte meget vennlige. Gratis vann på rommet hver dag, og de kommmed isbiter og rene håndklær på ettermiddagen. Sånt liker vi! Stort og litt upersonlig, men i behagelig avstand til Karon sentrum. kr 100 med taxi til Phuket sentrum. Nydelig og stoooor frokost er også et pluss. Alt i alt er vi svært fornøyd med hotellet, omgivelsene og servicen. Ville ikke valgt rom med basseng. Koster mer og man er jo enten i sjøen eller bassenget hele dagen. Anbefaler hotellet til alle.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, EvaT443
Anmeldt 2. november 2015 via mobile enheter

Mye feil ved sjekk inn. Fikk rom 3 timer etter sjekkinn tid kl.14, fikk feil rom, tok 1
time å få levert bagasje. Kom 14, var omsider på rommet med bagasje kl. 19.00. Varmt vann i dusjen fungerte ikke. Da jeg kom tilbake på rommet stod døren åpen og han som fikset dusjen var ikke tilstede. Ventet fem minutter før han kom tilbake og kunne ha tømt rommet for det meste. Rommene var slitte og ikke rene. Drepte en stor kakerlakk den ene kvelden.

Når det er sagt så beklaget ledelsen, oppgraderte rommet, satte en flaske vin på rommet og ga meg kr. 1000,- i kredittkjøp. Så kundehåndteringen var svært god når krisen var total!

Dato for oppholdet: oktober 2015
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Bejoerg
CPBR-QualityManager, Manager på Centara Grand Beach Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2015

Dear Bejoerg,

Thank you for sharing your opinion about our hotel.

Although it is pleasing to read that management took satisfactory steps to make up for the shortcomings you experienced, we are sorry to note your rating and your experience.

We do hope to have the chance to welcome you back at one of our properties again in the future.

Safe travels,
Martin

Anmeldt 14. april 2015 via mobile enheter

Vi trivdes veldig godt ved dette hotellet, her vil vi gjerne reise flere ganger. Vi fikk anbefalt dette hotellet av startour når vi skulle på bryllupsreise, og hotellet falt virkelig i smak.

Sentralt hotell, rene og fine rom, fantastisk spa, veldig gode restauranter på området og naturligvis god service. Fin gå-tur langs standen inn til sentrum av Karon (10-15 min gange), og korte turer med taxi for å komme til de andre stedene med litt mer liv.

Vi var to voksne som reiste, men dette var også et perfekt sted å ha med barna (restaurantene hadde barneavdeling med tilsyn av voksne).

Det eneste jeg ville endret, vår å bytte ut jacuzzi med basseng på terassen (en filleting med andre ord). Vi bodde i hus nr 4 (helt i bakkant), her var det nydelig sjøutsikt.

Masse fine områder å ligge rundt de ulike bassengene, her finner alle et sted man liker. Også fint å ligge på stranden. Man får utdelt håndklær ved bassenget.

Området virker veldig stort når man ankommer, men det er veldig oversiktlig og greit. Som nevnt tidligere, er maten på hotellet i en egen klasse. Og det gjelder faktisk alle restaurantene. Frokosten på hotellet har godt utvalg - fra varmmat, brødmat, alle typer egg, søtsaker - ja det meste.

Jeg reiser gjerne tilbake, og anbefaler det til alle jeg kjenner.

God tur!

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, ChristineBre
CPBR-QualityManager, Manager på Centara Grand Beach Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2015

Dear ChristineBre,
Greetings from Centara Grand Beach Resort Phuket.

Thank you for staying with us and for providing a review of your experience.

It is very nice to read that you liked the room, the location, the restaurants, that the spa was fantastic and that our team provided good service.

Hopefully we can welcome you back soon.

Kind regards,
Martin