“Flott sted med flotte kundevennlige ansatte.”
Anmeldelse av Hakan's Bar Restaurant

Hakan's Bar Restaurant
Vurdert som nr. 30 av 498 Restauranter i Karon
Kjøkken: Steakhouse, Svensk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat til hyggelige priser, passer godt til familie eller voksne litt lystne på øl og hygge kveldstid! Live musikk, og hyggelige ikke intens betjening!

Takk, Trives2ithailand

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi har her fått fantastisk god mat og veldig bra service. Blide og hyggelige ansatte som viser at de er der for at du skal få et flott opphold.Anbefales

Takk, Trivesithailand
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom for å spise lunsj og ble møtt av god service. Vi bestilte pizza og pomfri. Bad om å få de godt stekt, men endte opp med blek og slapp pizza og pomfri. Plassen er også dyr sammenlignet med annen thaimat.

Takk, Marikanari89
Adecasta, General Manager på Hakan's Bar Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Dear Marika,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the service of our passionate team. It is however unfortunate that the pizza was not cooked to your preference, we would like to apologize for that.
Wishing you a great end of holidays in Karon and please visit us again and we will be pleased to offer you a pizza on the house cooked very crispy as you like it.
Warm Regards,
Hakans Bar Restaurant Management

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 10 personer. Mye variert mat ble servert. Litt små porsjoner på lunsjretter. Alt i alt bra sted. Hyggelig svenske (Håkan?) var opptatt av at gjestene kosa seg :-)

Takk, metannika
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Bortgjemt i et smug midt på Karon Beach ligger Håkan’s bar og restaurant. Om du er på jakt etter god mat, ja endog svenske kjøttboller, i rolige og behagelige omgivelser med hyggelige servitører, så er dette stedet å oppsøke. Her er ingen stress og mas, bare hygge og kjempegod mat. Verdt et besøk om ikke annet for en god cocktail.

Takk, Enebakking

Reisende som så på Hakan's Bar Restaurant, så også på

Har du vært i Hakan's Bar Restaurant? Del dine erfaringer!