“Bra mat for billig penge”
Anmeldelse av Schlusslicht

Schlusslicht
Vurdert som nr. 39 av 521 Restauranter i Karon
Kjøkken: Bespisning, Tysk, Thai, Bar
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Her får du bra mat for billig penge. Tydeligvis hit alle nordiske som bor her, ofte drar. Dette er for en grunn; bra mat til en billig penge. 4/5 for min del.

Takk, pettersr

Anmeldt 23. mars 2017

Alt er bra,hyggelig betjening mange gode spesialiteter. Mye mat for en rimelig penge.vi har lagt vår elsk på red snapper fileen.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 603terjes
Anmeldt 12. mars 2017

Her spiste vi to ganger. Var meget fornøyd begge gangene. Hyggelig betjening og god mat. Her får du både thailandsk og europeisk mat. Cordon Bleu kan anbefales.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Morten S
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Har vært en av våre faste middagsplasser på ferien vår i Karon. God mat til hyggelige priser. Kjapp betjening som får deg til å føle deg velkommen! Anbefales på det sterkeste! Onsdag og lørdag er det pizzakveld her, om man blir litt lei thaimat...

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 17kais
Anmeldt 31. januar 2017

Stedet får gode anmeldelser som gjorde at vi valgte å spise her. Personalet er kjappe, lite venting på mat og en oppmerksom og vennlig eier som ser etter gjestene sine. Mange mennesker står utenfor restauranten og venter på at det blir et ledig bor. Så det er åpenbart at restauranten er populært. Jeg gir likevel bare en gjennomsnitt med bakgrunn i at maten ikke er bedre en gjennomsnitt - spiste en Jägerschnitzel. Ville ikke har spist har igjen - det er mange andre restauranter å velge i på Karon beach.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Winfried2013

Har du vært i Schlusslicht? Del dine erfaringer!