Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Kort vei til stranden, samt områder med butikker og restauranter. Hotellet og hotellområdet er stort, med 3 bassenger, flere gode spisesteder og store, flotte naturområder. God service, store, gode rom, vi bodde i King suite i D blokken Lotus, og hadde utsikt til strand og solnedgang fra terrassen. Vannet i bassengene var for varmt når vi var der, fordelen er at det er kort vei til strand og sjø. Karon beach er public beach, og det er lite tilbud av strandstoler og parasoller til leie.

Opphold: mars 2016
Takk, Anette H
Anmeldt 30. desember 2015

Et stort, luftig, grønt og innbydende hotellkompleks med alle fasiliteter. Flott beliggenhet rett ved stranden. Store luftige rom med store terrasser. Frokosten er fantastisk og personalet utrolig tjenestevillige. Det er ikke akkurat økonomiklasse, men du får mye igjen for pengene.

• Opphold: desember 2015, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Paal L
Anmeldt 24. februar 2015

Vi er her for 8.gang.vi liker oss veldig bra her. Men wi-fi på rommet er et kapittel for seg selv, koster mye og er veldig dårlig.Ellers er betjening veldig hyggelige og yter veldig god service. Beliggenhet til både Karon og kata er etter vår mening perfekt.

Opphold: februar 2015, reiste med venner
Takk, Terje S
Anmeldt 5. februar 2015

En herlig uke på Hilton, januar 2015:
Hilton har ikke den genuine Thai-stilen, men det er en nydelig resort med flotte turområder. Flere basseng og laguner/svømmekanaler, koselig og avslappende frokostsal med meget godt utvalg. Her kan man nyte frokosten til fossefallet fra bassenget. Hotellet har en perfekt beliggenhet i forhold til både strand og restauranter. Store, flotte rom med romslige balkonger. Hadde havutsikt, men denne blir litt borte pga palmene som står i veien.

Flott service, bra renhold og en resort som passer for alle.

• Opphold: januar 2015, reiste som et par
2  Takk, jhalvor
Anmeldt 20. desember 2014

Vi er et par som dro på ferie for første gang til Thailand desember 2014. Hadde to fantastiske uker på dette hotellet! Veldig god mat og SUPER hyggelig betjening 24/7. Prisene er nok litt høyere enn utenfor hotellet, men for oss var det verdt det! Vil gi ekstra ros til betjeningen som jobber rundt bassengområdene! FOR en service !!! Det skal man lete lenge etter! Stranda lå bare noen trapper og et gangfelt over veien fra hotellet! :) Det eneste negative jeg har å si om hotellet er kveldsunderholdningen i baren. Veldig høyt og til tider veldig falskt. Vi hadde rom bort fra baren, men kunne allikevel høre veldig godt.
Men absolutt å anbefale om du vil ha et hotell som har alt både for familier og par! :)

• Opphold: desember 2014, reiste som et par
1  Takk, NorwayXpress