“房間付款提升 Deluxe Suite”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
Nr. 35 av 137 hoteller i Karon
Anmeldt 12 september 2016

在check-in時前台提供房間付款提升選擇, 由King Deluxe Garden View提升至Deluxe Suite. 由於天氣不佳並預計大部分時間留在酒店內所以多付了14,xxx baht 作三晚房間提升服務並包了早餐. 房間面積很大,有露台,新淨.早餐美味多算擇.步行到Karon沙灘只需三分鐘.
出入到酒店大門則要乘坐酒店專車.總體值得入住不過每晚二千多港幣應該有很多選擇.九成住客是中台的,有團客.
酒店的服務有大集團水準,對前台及房間整理滿意不過Hilton Honnors club 金會員要付這嗰款額作房間提升服務便有點貴了.只有卬用到Free Wifi 和late check out 的服務.

Romtips: 最佳海景,美味早餐及優質服務
Se flere romtips
  • Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, JeffChan81

Anmeldt 24 mars 2016 via mobile enheter

Kort vei til stranden, samt områder med butikker og restauranter. Hotellet og hotellområdet er stort, med 3 bassenger, flere gode spisesteder og store, flotte naturområder. God service, store, gode rom, vi bodde i King suite i D blokken Lotus, og hadde utsikt til strand og solnedgang fra terrassen. Vannet i bassengene var for varmt når vi var der, fordelen er at det er kort vei til strand og sjø. Karon beach er public beach, og det er lite tilbud av strandstoler og parasoller til leie.

Opphold: mars 2016
Takk, Anette H
Anmeldt 30 desember 2015

Et stort, luftig, grønt og innbydende hotellkompleks med alle fasiliteter. Flott beliggenhet rett ved stranden. Store luftige rom med store terrasser. Frokosten er fantastisk og personalet utrolig tjenestevillige. Det er ikke akkurat økonomiklasse, men du får mye igjen for pengene.

• Opphold: desember 2015, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Paal L
Anmeldt 24 februar 2015

Vi er her for 8.gang.vi liker oss veldig bra her. Men wi-fi på rommet er et kapittel for seg selv, koster mye og er veldig dårlig.Ellers er betjening veldig hyggelige og yter veldig god service. Beliggenhet til både Karon og kata er etter vår mening perfekt.

Opphold: februar 2015, reiste med venner
Takk, Terje S
Anmeldt 5 februar 2015

En herlig uke på Hilton, januar 2015:
Hilton har ikke den genuine Thai-stilen, men det er en nydelig resort med flotte turområder. Flere basseng og laguner/svømmekanaler, koselig og avslappende frokostsal med meget godt utvalg. Her kan man nyte frokosten til fossefallet fra bassenget. Hotellet har en perfekt beliggenhet i forhold til både strand og restauranter. Store, flotte rom med romslige balkonger. Hadde havutsikt, men denne blir litt borte pga palmene som står i veien.

Flott service, bra renhold og en resort som passer for alle.

• Opphold: januar 2015, reiste som et par
2  Takk, jhalvor
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Karon
2,8 km unna
Centara Grand Beach Resort Phuket
0,8 km unna
Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket
Vis priser

Har du vært i Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

Adresse: 333 Patak Road, Karon, Phuket 83100, Thailand
Telefonnummer:
Beliggenhet: Thailand > Phuket > Karon
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.7 forretningshotell i Karon
Nr.15 familiehotell i Karon
Nr.16 beste feriehotell i Karon
Nr.18 hotell på stranden i Karon
Nr.21 spahotell i Karon
Nr.25 romantisk hotell i Karon
Nr.33 luksushotell i Karon
Prisnivå: kr 615 - kr 2 636 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa 5*
Antall rom: 665
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Hilton Phuket Arcadia Hotel Karon
Hilton Phuket Arcadia Resort And Spa
Phuket Hilton

Er dette din oppføring på TripAdvisor?