Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa(Kata Beach)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Mandarava Resort and Spa(Karon Beach)(Mye for pengene!)
Orbitz.com
  • Gratis parkering
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 59 per natt.

• Frokost inkludert
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Chanalai Hillside Resort(Karon)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 29/07
  • Gratis parkering
The Boathouse Phuket(Kata Beach)(Mye for pengene!)
Priceline
Anmeldt 17. april 2017

Området og rommet var fint, men det er også det eneste positive.
Vi bestilte Hilton suite på grunn av executive lounge - ble nektet dette pga at vi hadde bestilt på feil side.
Så det ble ingen frokost på oss.
Alle personale vi snakket med virket sure og dårlig i engelsk (bortsett fra den blide vaskedama).
Vi ble matforgiftet av buffeten deres på strandbassenget (vi så forsent at de serverte rå kylling) og var syke i 3 dager, jeg prøvde å få tak i manager om dette de siste dagene uten å få svar.
De krevde full pris for maten vi ble syke av (vi er sikre på at det var den, det eneste vi hadde spist den dagen og 3 påfølgende dager) og hadde til og med doblet prisene for noe vi hadde bestillt på poolbar, noe jeg kunne bevise. Vi fikk selvfølgelig ikke unnskyldning eller smil pga dette heller.
Bråkete høner i hagen vekte oss før 6 hver dag.
Hver gang man skal ha basseng håndkle må man skrive under på at man må betale 600 baht om man ikke leverer det tilbake innen 7.
Dette og andre småting gjør dette det dårligste Hiltonhotellet jeg har vært på.
Vi har fortsatt ikke hørt fra Hilton ang problemene våre.

• Opphold: april 2017, reiste med familie
1  Takk, haugenkindm
HiltonPhuketArcadia, General Manager på Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2017

Dear haugenkindm,

Thank you very much for taking the time to write your detailed about the experience you had while recently staying at the Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa.

At the onset, I would like to convey my sincere apology for the inconvenience that you encountered while recently staying with us. Please rest assured that your feedback has been taken up most seriously with the team, so that we are better able to more clearly identify with the specific requirements, thereby aligning with the expectations of our discerning travellers for future visits. I have also taken note of your impression of the hotel area and the room was nice.

haugenkindm, once again, thank you very much for your candid feedback the essence of which will enable us to monitor and improve our service standards. We would like to have another opportunity to re-build your confidence and therefore provide to you the Hilton standard of service that you have come to expect of Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa.

Until your travel plan permits,

Kind regards,

Markus Kaliss
General Manager
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

Anmeldt 5. februar 2017

Stort hotell som ligger i en frodig park rett over veien for stranden. Anbefaler å bo i deluxrom med havutsikt. Be om rom fra 7etg. eller høyere. Det er gratis wi-fi som fungerer bra. Det bor mange kinesiske gjester på hotellet, det gjør at frokosten blir en spesiell opplevelse både når det gjelder utvalg av mat og hvordan det oppleves å se dette folkeslaget spiser/forsyner seg av maten. Mange av disse gjestene er svært høylytte og viser liten respekt for andre. Jeg vil berømme personalet på hotellet for god service og for å være høflige og hyggelige. Spesielt vil jeg nevne Preecha som gjorde at frokosten ble en hyggelig opplevelse til tross for kø og dårlig logistikk. Han var alltid blid og hyggelig og gjorde sitt beste.

• Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, GreteNorway
Anmeldt 12. september 2016

在check-in時前台提供房間付款提升選擇, 由King Deluxe Garden View提升至Deluxe Suite. 由於天氣不佳並預計大部分時間留在酒店內所以多付了14,xxx baht 作三晚房間提升服務並包了早餐. 房間面積很大,有露台,新淨.早餐美味多算擇.步行到Karon沙灘只需三分鐘.
出入到酒店大門則要乘坐酒店專車.總體值得入住不過每晚二千多港幣應該有很多選擇.九成住客是中台的,有團客.
酒店的服務有大集團水準,對前台及房間整理滿意不過Hilton Honnors club 金會員要付這嗰款額作房間提升服務便有點貴了.只有卬用到Free Wifi 和late check out 的服務.

Romtips: 最佳海景,美味早餐及優質服務
  • Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, JeffChan81
Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Kort vei til stranden, samt områder med butikker og restauranter. Hotellet og hotellområdet er stort, med 3 bassenger, flere gode spisesteder og store, flotte naturområder. God service, store, gode rom, vi bodde i King suite i D blokken Lotus, og hadde utsikt til strand og solnedgang fra terrassen. Vannet i bassengene var for varmt når vi var der, fordelen er at det er kort vei til strand og sjø. Karon beach er public beach, og det er lite tilbud av strandstoler og parasoller til leie.

Opphold: mars 2016
Takk, Anette H
Anmeldt 30. desember 2015

Et stort, luftig, grønt og innbydende hotellkompleks med alle fasiliteter. Flott beliggenhet rett ved stranden. Store luftige rom med store terrasser. Frokosten er fantastisk og personalet utrolig tjenestevillige. Det er ikke akkurat økonomiklasse, men du får mye igjen for pengene.

• Opphold: desember 2015, reiste med familie
Takk, Paal L