Vio.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 6. januar 2015

Dette hotellet anbefaler vi virkelig, var der i 19 dager i julen og stortrivdes. Hotellet ligger kort vei til stranden og alle fasiliteter. Personalet utmerket seg ved å være tilstede for deg når tid som helst.Vi hadde kjøpt inn senger og parasoller til stranden, dette ble vasket oppbevart hver dag for oss av nydelige gutter som var svært behjelpelige. Takk for det !!
Meget god frokost, som ble servert i hallen rundt bassenget, kanskje noe upraktisk for de som måtte igjennom for å komme til resepsjonen og ut, men ingen problem.
Det som også kunne vært bedre var lys på badet, kun 3 spotter på et ganske stort bad. Ellers var et superior rom som vi hadde kjempe fint og lyst. Fikk til og med nye dunputer da de andre var litt harde, dette uten at vi spurte.

Hotellet hadde ikke fri WIFI, dette tok vi opp med manager og fikk spesiell avtale. Men det burde være fritt for alle, i 20 14 er dette gammeldags, selv de små guesthouse og restauranter rundt hadde fritt. Men dette gjorde likevel ikke hotellet til noe dårlig hotell og regner med at neste gang vi kommer er dette oppdatert.
Vi anbefaler gjerne Andaman Seaview.

Romtips: Hjørne superior rom med havutsikt og 4 etasje, har hatt Deluxt også kjempe flotte.
Dato for oppholdet: desember 2014
9  Takk, 896turidf
AndamanSeaview, General Manager på Andaman Seaview Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2015

Dear Khun Turid F,

Thank you for staying with us at Andaman Seaview Hotel and thank you for your comment which was valuable for me and my team to maintain the standard of service to reinsure our guest have a memorable holiday.

Looking forward to welcome you back here again soon.

With warm regards

Mr. Yalyong Ongsanam
General Manager

Anmeldt 28. februar 2014

Andaman Seaview har en super beliggenhet nær stranden. Hotellets uteområdet er veldig fint, men selve rommene trenger en oppgradering etterhvert. Var veldig dårlig belysning på badet. Flott utsikt fra balkongen.Frokosten var nydelig. Spabehandlingene og damene der var veldig bra. Det beste ved hele hotellet var personalet som jobbet der. Kelnerene ved frokosten var alltid smilende. Michael fra Filipinene var den første som tok i mot oss, følte oss SÅ velkommen. Det samme med Iris fra Filipinene som tok i mot oss i resepsjonen, disse to gjorde oss alltid i godt humør.
Får lyst til å komme tilbake bare pga disse to.

Dato for oppholdet: februar 2014
4  Takk, Solvegos66
Anmeldt 24. desember 2013

Hyggelig hotell med utrolig hyggelig, blideog servicevennlig betjening. De gir aaltid den beste hjelp du kan forvente.Rommet var stort og bra. Kunne vaert noe bedre lys over speilet paa badet og over ssengen slik at det bedre leselys. Tilgjengeligheten for funksjonshemmede og foreldre med barnevogner kunne selvsagt vaert bedre pga trapper - dette maa de vaere klar over hvis de skal velge dette hotellet. Den korte avstanden til stranden er veldig bra. Dette er mittt tredje opphold i Karun, men absolutt det beste hotellet jeg har vaert paa. Suveren frokost. Anebfales

Romtips: Vet bare hvordan mitt rom var. Kan derfor ikke veilede noen om romvalg
Dato for oppholdet: desember 2013
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Gunnar F
Anmeldt 8. april 2013

Var 2 uker på dette hotellet, hadde vært på annet hotell i nærheten 2 ganger før.
Hotellet ser mye bedre ut enn det er, det bærer preg av å være gammelt, med gamle løsninger og mye slitt.
Badet var det kun 2 små lyspunkter på, så vi måtte ut av badet for å feks barbere eller sminke.
Det vêr også kommet stor andel av Russere som var veldig lite hyggelige.

Når vi reiser tilbake velger vi et annet hotell.

Romtips: Skal du på dette hotellet, velg et rom mot nord, så slipper du solen i tillegg til 33g
Dato for oppholdet: mars 2013
1  Takk, FrodeG910
Anmeldt 16. desember 2012

Veldig bra hotell, med vennlig betjening. Reint og fint, god mat. Litt sjenerende støy frå fotballstadion like ved, men til å leve med. Fikk kjemestore rom, selv om vi ikke hadde bestilt det. Nært stranden, noe vi like veldig godt. Flinke jenter som jobbet på Spa-avdelinga, var der fleire ganger, var en herleg atmosfære der.

Dato for oppholdet: november 2012
  • Reisetype: Reiste med venner