“God mat”

Kjøkken: Thai
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden
Anmeldt 5. juli 2016

Det er ikke uten grunn at restaurantene rundt nesten er tomme når det nærmeste du kommer ordentlig thaimat på Karon er Red Onion. Litt slitne møbler og omgivelser, men det er Thailand. Litt å gå på når det gjelder service, men husk å vær tidlig ute. Her er det kø.

Takk, Tom V

Anmeldt 7. februar 2016 via mobile enheter

Morsomt at de har menyen på en iPad. God mat, og OK service. Litt for mange kelnere på ett bord, til at service ble optimal.

Takk, Celine K
Anmeldt 5. november 2015

Fatter ikke at folk gidder å stå i kø for å spise på denne restauranten når det er 6-7 like gode restauranter i umiddelbar nærhet!
Måtte prøve i år også....men de leverer på linje med naboene, bare at her må man sluke maten slik at andre slipper til!
Mat og porsjoner helt ok, men ikke noe mer.

Takk, Havard2014
Anmeldt 1. februar 2015 via mobile enheter

Hver dag hele dagen er det kø på denne restaurant, så vi måtte prøve. Helt grei thai mat som man får flere andre restauranter her i Karon. Det som var skuffende var servicen, helt uengasjerte servitører som så en annen vei når man bestilte. Og bare kasta maten på bordet, og det gjorde de på alle bordene. Utrolig at de ikke har fått mer klage på servicen.

Takk, RoldanNorway
Anmeldt 1. juli 2014

Bra mat, pris mitt i melllan. Mycket hektisk ofte ventar på ledige bord. Vi valgte oftast andre steller som var lite mindre hektisk.

• Atmosfære
Takk, ropeba

Reisende som så på Red Onion, så også på

Har du vært i Red Onion? Del dine erfaringer!