Anthony's Boutique Karon Beach
Fantastisk service og god kvalitet

Vi har handlet hos Anthony i mange år og har vært like fornøyd hver gang. Han lager utrolig fine... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Heidi2024
Norskvennlig skredder i Thailand

Utmerket service. Vennlige ansatte og kvalitetsprodukter. Vi har handlet hos Anthony ved gjentatte... les mer

Anmeldt 9. juni 2022
H8852DWtommyl

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Phuket
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Anthony og hans ansatte er veldig hyggelige og profesjonelle. Fikk sydd meg bukser, jakker, kjole og frakk. Etter et par prøvinger, og justeringer, passet klærne som skredder-sydd til meg :)
Stoffene er av ypperste kvalitet og plaggene er helforet. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, NorthStar157192
Anmeldt 17. mars 2018

Anthony leverer nok en gang ypperlig kvalitet på dress, frakk og skjorter! Jeg har handlet hos Anthony ved hver anledning i Phuket og det er aboslutt verdt en tur innom.

Jeg kan selv velge stil og kvalitet og får god rådgivning på hva som passer best til meg. De har et voldsomt utvalg på stoffer og her også i ulike prisklasser og kvalitet. Er det noe spesielt du ønsker så stiller de opp og skaffer dette innen kort tid.

Jeg vil anbefale å gå innom tidlig i ferien slik at du kan komme å ha prøving underveis slik at resultatet blir akkurat som du ønsker deg. De kan hurtig lage en dress til deg, men det anbefaler å bruke litt tid.

I tillegg til å levere fine klær akkurat som du ønsker så er gjengen på butikken utrolig hyggelig og imøtekommende. Alltid hyggelig å ta en øl eller et glass vann med Anthony!

Kan absolutt anbefales!

Takk, Fredriksl
Anmeldt 31. januar 2018

Anthony og Kris har gitt hele familien nye antrekk. Super prosess med veldig gode resultater.
Etter å ha lest erfaringene på TripAdvisor bestemte vi oss for at Anthony var stedet for ny smoking. Pga den lokale konkurransen viser de ofte frem helt OK stoff, men vis de forstår at du ønsker noe mer har de stoffer i verdensklasse å tilby.
Stoff koster stort sett det samme over hele verden, men håndverket er der Thailand fremstår som meget konkurransedyktig. Og når da håndverket er virkelig bra og Anthony forstår hva man ønsker - ja da blir det rett og slett som hånd i hanske.

Bruk tid på prosessen, skreddersydde klær er mer enn målsøm. Klærne skal både se og oppleves perfekte og dette får man kun til ved å prøve flere ganger underveis. Tenk en uke ved kjøp av bukse/jakke.

Anthony og Kris er veldig tydelige på at de gjør endringer helt frem til kunden er helt fornøyd og det stemmer fullt og helt med våt erfaring.
I butikken oppleves det som det er herreekvipering som er hovedgeskjeften. Dette er nok riktig, men du verden de lager også de flotteste dameklærne.

Vi kom for en smoking, men havnet på smoking, kjole-og-hvitt, klubbjakke, 2 kjoler, 3 skjørt, 5 silkeunderkjoler/pyjamaser og sikkert 15 skjorter og bluser. De to siste skal ettersendes, men jeg stoler fullt og helt på at de når frem om en uke eller to.

Som dere forstår, vi har hatt en flott opplevelse hos Anthony og vi skryter mer en gjerne av stedet her.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Connector799087
Best_Tailors_Phuket, General Manager på Anthony's Boutique Karon Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2018

We really appreciate your great review and it was great to know that you have been happy with our service and qualities. Thank you and we look forward to serving you again in the near future.

Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Fine klær av svært god kvalitet. Og god service. Jeg fikk laget en tweed-dress med noen sære design-ønsker. Null problem! Skjortene jeg har kjøpt har gjort at jeg ønsker meg flere, og etter at jeg så frakken en kompis kjøpte, så står en slik også på ønskelista. Hyggelige løsningsorienterte mennesker, og gode produkter, anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, OKrol

Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Jeg har kjøpt dresser av Anthony i 6 år, jeg har ca 8 dresser og 17 skjorter. Mange av de første dressene fra 2012 er de jeg bruker i jobb daglig enda.

Det jeg skjønte fort etter å ha besøkt mange skreddere i 2010-2012 i Phuket er at Anthony og hans team tenker langsiktig kunde relasjon og ikke short-term.

Kvalitet er også en viktig viktig faktor som jeg vet de fokuserer på, fleste dressene jeg har kjøpt før jeg ble anbefalt Anthony har rett og slett gått i stykker etter et par uker med daglig bruk, bare bortkastet penger.

Anthony er litt dyrere pga kvaliteten han bruker på stoffet og kvaliteten på skredderen han har.

Om du vil ha billig dresser og skjorter som varer et par ganger gå et annen sted så hjelper de gate selgerene deg med det. Vil ha kvalitet og fashion cut på dressen don så går du til Anthony.

Vi er en stor gruppe business folk i Norge som kjøper direkt av Anthony over nettet, pluss at Anthony også kommer til Norge og Europa 2-3 ganger i året, jeg har bestilt flere skjorter og dresser på nett og i Oslo, jeg har alltid blitt fornøyd, det blir noe dyrere pga toll, men fortsatt bedre en Dressmann og Zara dresser.

De gangene jeg har måtte endre noe så har Anthony alltid fikset alt og tatt regning på toll og sending, dette er 6* service.

På bildet er den siste dressen jeg fikk sydd opp 17/01/2018.

Takk Anthony vi sees i Oslo til sommeren.

Mvh
Kim Lunde