Anthony's Boutique Karon Beach
Frábær þjónusta og góð gæði.

Lét hanna jakkaföt og skyrtur fyrir mig og ég var rosalega ánægður með útkomuna. Mæli 100% með öllu... les mer

Anmeldt 12. februar 2020
gunnar_ra2020
Meget Fornøyd

Har handlet med Anthony et par ganger, og er meget fornøyd med resultatet. Kan anbefales på det... les mer

Anmeldt 20. januar 2020
SteinarS14

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Phuket
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Frábær föt á góðu verði. Anthony kom til Íslands og ég fékk að máta og fékk svo fötin um 6 vikum síðar. Jakkinn var aðeins rúmúr yfir mittið en því var snögglega kippt í liðinn á saumastofu á kostnað Anthony sem var ekkert nema almennilegur í samskiptum.
Í stuttu máli mjög góð þjónusta og skjót viðbrögð við algjöru minniháttar máli. Takk fyrir mig!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, johnsi82
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Anthony og hans ansatte er veldig hyggelige og profesjonelle. Fikk sydd meg bukser, jakker, kjole og frakk. Etter et par prøvinger, og justeringer, passet klærne som skredder-sydd til meg :)
Stoffene er av ypperste kvalitet og plaggene er helforet. Kommer garantert tilbake.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, NorthStar157192
Anmeldt 17. mars 2018

Anthony leverer nok en gang ypperlig kvalitet på dress, frakk og skjorter! Jeg har handlet hos Anthony ved hver anledning i Phuket og det er aboslutt verdt en tur innom.

Jeg kan selv velge stil og kvalitet og får god rådgivning på hva som passer best til meg. De har et voldsomt utvalg på stoffer og her også i ulike prisklasser og kvalitet. Er det noe spesielt du ønsker så stiller de opp og skaffer dette innen kort tid.

Jeg vil anbefale å gå innom tidlig i ferien slik at du kan komme å ha prøving underveis slik at resultatet blir akkurat som du ønsker deg. De kan hurtig lage en dress til deg, men det anbefaler å bruke litt tid.

I tillegg til å levere fine klær akkurat som du ønsker så er gjengen på butikken utrolig hyggelig og imøtekommende. Alltid hyggelig å ta en øl eller et glass vann med Anthony!

Kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Fredriksl
Anmeldt 31. januar 2018

Anthony og Kris har gitt hele familien nye antrekk. Super prosess med veldig gode resultater.
Etter å ha lest erfaringene på TripAdvisor bestemte vi oss for at Anthony var stedet for ny smoking. Pga den lokale konkurransen viser de ofte frem helt OK stoff, men vis de forstår at du ønsker noe mer har de stoffer i verdensklasse å tilby.
Stoff koster stort sett det samme over hele verden, men håndverket er der Thailand fremstår som meget konkurransedyktig. Og når da håndverket er virkelig bra og Anthony forstår hva man ønsker - ja da blir det rett og slett som hånd i hanske.

Bruk tid på prosessen, skreddersydde klær er mer enn målsøm. Klærne skal både se og oppleves perfekte og dette får man kun til ved å prøve flere ganger underveis. Tenk en uke ved kjøp av bukse/jakke.

Anthony og Kris er veldig tydelige på at de gjør endringer helt frem til kunden er helt fornøyd og det stemmer fullt og helt med våt erfaring.
I butikken oppleves det som det er herreekvipering som er hovedgeskjeften. Dette er nok riktig, men du verden de lager også de flotteste dameklærne.

Vi kom for en smoking, men havnet på smoking, kjole-og-hvitt, klubbjakke, 2 kjoler, 3 skjørt, 5 silkeunderkjoler/pyjamaser og sikkert 15 skjorter og bluser. De to siste skal ettersendes, men jeg stoler fullt og helt på at de når frem om en uke eller to.

Som dere forstår, vi har hatt en flott opplevelse hos Anthony og vi skryter mer en gjerne av stedet her.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Connector799087
Best_Tailors_Phuket, General Manager på Anthony's Boutique Karon Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2018

We really appreciate your great review and it was great to know that you have been happy with our service and qualities. Thank you and we look forward to serving you again in the near future.
Best regards,
Anthony's team.

Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Fine klær av svært god kvalitet. Og god service. Jeg fikk laget en tweed-dress med noen sære design-ønsker. Null problem! Skjortene jeg har kjøpt har gjort at jeg ønsker meg flere, og etter at jeg så frakken en kompis kjøpte, så står en slik også på ønskelista. Hyggelige løsningsorienterte mennesker, og gode produkter, anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, OKrol