Trip.com
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Dette er ikke noe 4,5 stjernes hotell/resort i det hele tatt! Anlegget er slitt og utdatert. Bærer preg av dårlig vedlikehold. Bassengene er fulle av løse fliser og maling skaller av på alle vegger. Rommene er slitt, badene er vannskadet, senger og puter er harde som betong! Frokost er middelmådig. Anbefales ikke som et 4,5 stjernes - beste fall 3 stjerner

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, 114hildes
AccessResort, Front Office Manager på Access Resort & Villas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2018

Dear Hilde S,

Thank you for your stay at ACCESS Resort & Villas and for taking the time to share comments on our facilities.

We are regret to read that you had a less than ideal stay with us. All information will be consolidated to ensure for further progress. We have 5 Access Pools where are different styles, some are decorated with mosaic tiles that are unfriendly to water. We also have a project to change and recover. For our bed, we have mattress toppers to make it feel softer and we also realize that some guests cordially prefer not too soft.

We are sorry that not being at your expectation this time. We hope we get to the next opportunity of welcoming you and yours in the future.

With kind regards,

Chakkaphan J.

Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Hotellet var helt perfekt. Rolige omgivelser og hjelpsomme hotell ansatte. The only negativ thing was the breakfast. Perfekt. Med basseng rett utenfor verandraen. verandaen hadde til og med en vifte.
Absolutely coming back so please send me a discount coupon :)

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Håkon S
AccessResort, Front Office Manager på Access Resort & Villas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2017

Dear Håkon S,

Thank you for your stay at Access Resort & Villas recently and for taking your time to share your stay experience.

I am delighted that you fascinated our resort and our associates met your requirement with service quality. I keep your valued comment onto Access Team members to implement more and more in service efficiency.

Of course, we are pleased to welcome you back in the near future and allow my reservation team to take care you for next stay. You can send an email to rsvn@accessresort.com any time.

Chakkaphan J.

Anmeldt 14. februar 2017

Flått plass deilig og ha basseng rett utenfor rommet,kunne ha hvert bedere stoler og sitte på .rengjøring hver dag,skift av håndkklær. Stiller og rolig 10 til 15 min til byen 20 min til karon Beach. Hyggelig betjening.ikke så billig som folk skal ha det til,skal du ha en drink er dem nøye med måla Vin er dyrt,import.Veldig trafikkerte gater,mye forskjellig nasjonalitet.Men I det store og det hele kan annbefales

Romtips: Ta rom på solside 215 217 218😊😊
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 510121617he
AccessResort, Front Office Manager på Access Resort & Villas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2017

Dear 510121617he,
Thank you for your feedback. We're really appreciated.
Best regards,
Manop Y.

Anmeldt 27. februar 2015

Stille og rolig hotell for voksne. Deilig med direkte utgang til bassenget. Kan ta seg en lang svømmetur og det var sitteplasser under vann ved hvert eneste rom, samt at poolbaren lå midt i bassenget med "barkrakkene" under vann. Frodig og pent uteområde. Flotte og rene rom. Fantastisk personale. Alle var blide og hjelpsomme. Vi ble tatt veldig godt imot og ble ønsket velkommen med en kald fruktdrikk, samt to gratis middager da vi sjekket inn. Frokostbuffeen hadde alt vi kunne ønske oss, og servicen var upåklagelig. Hver gang vi forlot hotellet spurte de om vi trengte taxi, pris-takstene hang på veggen ved utgangen. Store, flotte blomsterdekorasjoner som alltid var friske. Det ble laget nye flere ganger i løpet av to uker. Da flyet vårt var 24 timer forsinket på vei hjem fikk vi beholde det samme rommet et ekstra døgn og vi fikk gratis 4-retters middag siste kvelden. Flott Valentines- og kinesisk nyttårsarrangement.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, 353elisabethr
AccessResort, Front Office Manager på Access Resort & Villas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2015

Dear Khun Elisabeth,

Thank you for staying with us during your holiday and great to know your highly satisfaction of our resort - from the peaceful location with breathtaking real pool assess to our service and facilities.

After I had read your review, we're very happy to know that during your stay our service match you satisfy.

Thank you , and look forward to welcome you to our resort again in the near future.

Aphisith(Ake)
Front Office Manager

Anmeldt 4. februar 2015

Rolig og sjarmerende hotell som ligger på høde av Karon ca 10 min gange ned til Karon. Det går strandbil ned fra hotellet for de som ønsker det. Hotellet har baseng ut fra alle rom og romservice kommer i båt til rommet. Maten er flott her har de alt også frokost er flott. Basengene er rene mangler enkelte fliser. De ansatte er blide alltid og hjelper med absolutt alt selv ting man bør se. Solnedgangen bør man få med seg den er nydelig. Rommene er store og fine, det er skinnene rent og vaskes ordentlig hver dag. Alle smiler så man blir glad av å være her og føler seg velkommen. Vi var her i fjor også var like bra da. Mye å se på i område Big Budda, orkideer farm og en blomsterpark, elefant tur hvor de har den søteste baby elefanten. Vi kan anbefale dette på det varmeste for enslige eller par uten barn, dette er ikke et hotell for unger ingen ting for de å holde på med hvis de ikke er små.

Dato for oppholdet: oktober 2014
1  Takk, Mona H
AccessResort, Front Office Manager på Access Resort & Villas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2015

Dear Khun Mona H,

Thank you for staying with us during your holiday and great to know your highly satisfaction of our resort - from the peaceful location with breathtaking real pool access to our service and facilities.

After I had read your review , we're very happy to know that during your stay our service match you satisfy.

Thank you, and look forward to welcome you to our resort again in the near future.

Aphisith(Ake)
Front Office Manager