Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Prestigia.com
ZenHotels.com
Official Site
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

God service og hyggelig personale. Kommunikasjon var til tider komplisert pga dårlig engelskkunnskap. En av oss har glutenalleri, dette fungerte utmerket og brødet var godt. Frukost OK, men middag elendig. Foretrakk å spise andre steder. Hotellet er stort og ser flott ut, men rom er slitt. Gode senger. Bassengområde og uteområde er fantastisk flott. Deilig med eget basseng for voksne.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, randih666
CKRManager, Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Dear Randi H

Warmest greetings from Centara Karon Resort.

We like to thank you so much for your recent stay with us and also do thank you for the feedback and in-depth details you have kindly shared on TripAdvisor during your stay. We like to convey our thanks for sharing your criticism and improvement needs and where you have felt we could not live up to your desired standard.

I like to ensure that every guest well being and their pleasureful stay is our goal and what we aim towards. Guest usually share when they face problems directly or when any shortcomings don't seem to be resolved at the time. This would have given us a better chance to turn your impression around.

The moment we have received your complaint letter (as it comes with some delay online) our Team has discussed all the points and rest assured we will do our utmost best to ensure those are not happening and any lapse in quality or speed is resolved.

Let me assure you that we spend a lot of effort into the development of our service culture and the team's conversational abilities and we even have an employed foreign English Teacher on site who is doing his best to gradually keep elevating the language level. Certainly it is hard to match native language standards but usually, our valued guests are happy with the level provided and we do not normally face criticism of ethics and moral of our staff. But certainly we are aware that sometimes words might come across with non-intented reason and can appear not pleasant.

All the very best from the Centara Karon Team.
Kind regards and wishes
Management

Anmeldt 29. desember 2015 via mobile enheter

Elsker dette hotellet. Vi fikk oppgradert til honeymoon suite til en billig penge. Stort og fint rom. Hyggelig personale, kjempe god frokost. Hotellbaren er koselig med hyggelige bartendere. 3 store bassenger. Kort vei til Karon beach.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Lisa A
Management77, Resident Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2016

Kære Lisa A

Tusind tak fordi i kom og boede hos os, jeg er glad for og hører i tog imod tilbuddet om en honeymoon suite til speciel pris og nød den.

Også rigtig godt og hører i nød frokosten og lobby baren, Mix Bar.

Jeg håber i kommer på besøg igen, i er meget velkommen til og kontakte mig skulle der være noget jeg kan hjælpe med.

De bedste hilsner
Jari Nielsen
Resident Manager

Anmeldt 20. oktober 2015

Landet på Centara med voucher fra Booking,com. Ble tildelt oppgradert rom som ikke var helt bra. mye trapper og store avstander. Ble av resepsjonsdamene promte tilbudt oppgradert rom med jacuzzi eller rom i høyblokka" Som par valgte vi i blokka selvom det var billigere. Her fikk vi ett moderne rom med hva vi måtte trenge. Resepsjonsdamene "oppgraderte" oss med badekåper, tøfler, frukt osv. Sitter på dette rommet å skriver i dette øyeblikk.
WiFi er bra, noen Tv-kanaler mangler iht, liste.
Hotellet har 3 bassenger , 2 frokostsaler og masse som kanskje passer best for familier.Hotellet ligger veldig sentralt til midt i Karon, ca 300meter fra havet.
Må nevne Beau og Ning i resepsjonen..fantastiske damer som har gjort oppholdet så mye enklere,
Bor på rom 1508

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Havard2014
Management77, Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2015

Kære Havard201

Tusind tak for dit review.

Jeg er ked af ikke ikke var tilfredse med jeres første rum, men håber i blev glade for det nye rum og amenities.

Med hensyn til vores TV kanaler er vi pt ved og få fixet nogen af vores decodere som desværre ikke virker.

Tak for beskrivelsen af hotellet og den nævnte korte afstand til stranden, håber i har haft mulighed for og nyde stranden.

Jeg er glad for i nød servicen fra vores Receptions team, og håber i har haft et rigtig godt ophold.

Håber vi kan byde jeg velkommen tilbage i fremtiden og sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Med Venlig Hilsen

Jari Nielsen
Resident Manager

Anmeldt 16. juni 2015

Vi overnattet 7 netter på dette hotellet og hadde en førsteklasses opphold. Kan ikke skryte nok av personalet. Et nydelig hotellområde. Flott strand. Frokosten var helt prima. Tuk-tuk rett utenfor hotellinngangen. Kjempestor dobbeltseng midt i rommet med utsikt til havet. Bedre blir det ikke! Lengter tilbake!

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Rosendal21
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2015

Kjære gjest ,
Jeg setter pris på at du tar deg tid til å vurdere oss. Jeg er glad for å se du likte oppholdet , og jeg håper du kan besøke oss igjen snart neste gang du reiser til Phuket.
Vi ser frem til å ønske deg igjen.
Med vennlig hilsen,
Austin

Anmeldt 27. februar 2015 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Vi betalte 6000 bath pr natt, det var veldig dyrt. Men så hadde de bare rom ledig til den prisen. God mat, fine bassengområder, hyggelig og hjelpsom personale. Ligger mange restauranter og butikker i nærheten. Storfornøyd med Centara :-)

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Lisa A
Management77, General Manager på Centara Karon Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2015

Kjære gjest ,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss . Jeg er veldig glad for å se at du likte oppholdet , og vi ser frem til å ønske deg igjen i fremtiden .
Med vennlig hilsen,
Austin