“Flott hotellanlegg”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Horizon Karon Beach Resort & Spa
Nr. 22 av 137 hoteller i Karon
Anmeldt 25 mars 2016

Hotellkomplekset ligger 250 m fra stranden og siden hotellet ligger på en høyde er det tuk-tuk transport for de som ikke gidder/orker bakken ned eller opp. Vi bodde i Club Wing hvor aldersgrensen er 18 år. Store og gode rom med en del tilleggsutstyr som morgenkåpe, skittentøyskurv, parasoll og strandmatter til bruk på stranden, paraply for regnsværsdager, stort kjøleskap hvor det kom inn 1 liter vann inn hver dag. TV med forskjellige kanaler, engelskspråklig avis, og kanskje noe ikke fullt så morsomt; badevekt! Savnet bedre lys og mer hylleplass på badet, men ellers helt greit. I denne delen av hotellet hadde vi også tilgang til lunsjbuffet hver dag mellom 12.00 og 14:00. Fri drikke og smakfulle og delikate småretter lekkert presentert. Vi benyttet dette tilbudet de dagene vi ikke var på tur. Svømmebassenget i denne delen er mye mindre enn i familiedelen, så vi brukte stort sett bassenget i familiedelen. Vi spiste også frokosten i familiedelen da utvalget var størst her. Mye godt og variert utvalg av varm og kald mat. Hotellet ligger i enden av Karon, nærmere Kata, og det er ca 3 km til markedsplassen og tempelet i Karon.
Anbefales!

Romtips: Ønsker du noe bedre og er villig til å betale for det, velg rom i Club Wing med direkte utgang til b...
Se flere romtips
  • Opphold: mars 2016, reiste med familie
Takk, NinaRyghJ

Anmeldt 23 januar 2015 via mobile enheter

Sånn passe lite resort som ligger i høyden over Karon uten utsikt mot sjøen. Ligger mellom Karon og kata, kortest mot Kata. Ok basseng området men med for lite solstoler (kort avstand til strand). Hotellet har gratis tuktuk opp og ned til veien på grunn av laaaaang bakke.
Frokost var av bra kvalitet.
Superior rom som jeg hadde var ok, rent og pent og passe dekning på WiFi. Booket på hotell.com med rabatt. Kan anbefale feks Phuket Island view som et alternativ hvis en ønsker lik kvalitet men mærmere strand og barer.

Opphold: januar 2015, reiste alene
1  Takk, RonnyHaugesund_Norge
Anmeldt 1 januar 2015

Flott hotell, med grei beliggenhet. Bra service og hyggelig betjening. Eget (bra utstyrt) treningssenter og fine bassenger. Ett lite minus var ganske støyende aircondition, men ellers absolutt et hotell å anbefale.

• Opphold: desember 2014, reiste med familie
Takk, Trond F F
Anmeldt 27 juli 2014 via mobile enheter

Vi bodde på Club rom, i voksenavdelingen. Flotte rom, rent og pent. Elendig service i bassengbaren på Club Wing. Den ene dagen ventet vi over en time på maten. Neste dag fikk vi club sandwich med rått bacon. Lite imponerende. Kjekt med gratis Tuk Tuk ned til hovedveien da hotellet ligger på en bakketopp ovenfor fotballstadion. Om servicen hadde vært like bra som rommene ville bi valgt å komme tilbake. Men neste gang velger vi nok ett annet hotell!

Opphold: juli 2014
Takk, MatiasBuskerud
Anmeldt 30 april 2014

Fint hotell, bra service, frokost veldig bra. Vi var i den delen som har 18 års aldersgrense , anbefaler den delen om du reiser uten barn. Kommer gjerne tilbake :)
Bakken opp til hotellt fin trim morgen og kveld

• Opphold: november 2013, reiste som et par
Takk, Evakristin
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Karon hotellene
2,7 km unna
Karon Sea Sands Resort & Spa
1,8 km unna
Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket
Vis priser

Har du vært i Horizon Karon Beach Resort & Spa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Horizon Karon Beach Resort & Spa

Adresse: 3 Soi Karon, Soi 2 | Karon Beach, Karon, Phuket 83100, Thailand
Telefonnummer:
Beliggenhet: Thailand > Phuket > Karon
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.9 beste feriehotell i Karon
Nr.13 spahotell i Karon
Nr.16 familiehotell i Karon
Nr.20 luksushotell i Karon
Nr.23 romantisk hotell i Karon
Prisnivå: kr 534 - kr 2 882 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Horizon Karon Beach Resort & Spa 4*
Antall rom: 160
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Horizon Karon Beach Resort & Spa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Horizon Karon Beach Hotel Karon
Horizon Karon Beach Resort And Spa

Er dette din oppføring på TripAdvisor?