Nordic Fashion, den beste skredderen i Karon og Kata..

Anbefaler Nordic Fashion. Vil du kjøpe måltilpassede klær, dress, skjorter, bukser, herreklær... les mer

Anmeldt 14. januar 2019
SvendFP
Drammen, Norge
Flink skredder og god service.

Har brukt skredder Jack flere ganger, og vært veldig godt fornøyd. Skal besøke han igjen dette året... les mer

Anmeldt 4. januar 2019
Turid Strømmen A
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Phuket
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Meget profesjonell skredder som lytter til dine ønsker og finner det perfekte antrekket. Hvis deres er i nærheten av Karon eller Kata, anbefales det på det sterkeste å dra innom.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Leif L
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

En meget dyktig skredder. Ta en tur innom for en pratstund og nye fine klær. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Irene M
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Nordic Fashion yter utmerket service og leverer kvalitetsklær. Jack har også flere ganger vært hjemme hos oss i Norge og kan trygt anbefales. Han og medhjelperne i butikken er opptatt av at alle kunder skal bli fornøyde.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 262sveinl
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Laoo kom til hjembygda mi. Jeg valgte en dress, han tok mål og ca 2 måneder senere fikk jeg den skreddersydde dressen min. Den passet helt perfekt ! utrolig flott og god kvalitet.

Anbefales !

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Yngve S
Anmeldt 1. februar 2018

Ser frem til å kjøpe dress her. Laoo har et flott kundefokus, og oppfyller etterspørsel og kvalitet. :)

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Reference87