Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 06.12.2023
Nordic Fashion, den beste skredderen i Karon og Kata..

Anbefaler Nordic Fashion. Vil du kjøpe måltilpassede klær, dress, skjorter, bukser, herreklær... les mer

Anmeldt 14. januar 2019
SvendFP
Drammen, Norge
Flink skredder og god service.

Har brukt skredder Jack flere ganger, og vært veldig godt fornøyd. Skal besøke han igjen dette året... les mer

Anmeldt 4. januar 2019
Turid Strømmen A
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Phuket
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Kjøpte jakke og bukse på bestilling i Norge. Klærne passet ikke helt. Dro så på ferie til Chonburi, og tok med klærne. Der dukket en skredder opp, tok nye mål og sydde om jakke og bukse. Fikk klærne igjen etter få dager ferdig tilpasset. Meget god service. Anbefales☺️☺️

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 268johnnyh
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Meget profesjonell skredder som lytter til dine ønsker og finner det perfekte antrekket. Hvis deres er i nærheten av Karon eller Kata, anbefales det på det sterkeste å dra innom.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 347leifl
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

En meget dyktig skredder. Ta en tur innom for en pratstund og nye fine klær. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Irene M
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Nordic Fashion yter utmerket service og leverer kvalitetsklær. Jack har også flere ganger vært hjemme hos oss i Norge og kan trygt anbefales. Han og medhjelperne i butikken er opptatt av at alle kunder skal bli fornøyde.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 262sveinl
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Laoo kom til hjembygda mi. Jeg valgte en dress, han tok mål og ca 2 måneder senere fikk jeg den skreddersydde dressen min. Den passet helt perfekt ! utrolig flott og god kvalitet.

Anbefales !

Dato for opplevelse: august 2017