Flink skredder og god service.

Anmeldt 4. januar 2019
Turid Strømmen A
Oslo, Norge
Meget god kvalitet og service

Anmeldt 2. desember 2018
262sveinl
Herøy, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Phuket
Anmeldt 4. januar 2019

Har brukt skredder Jack flere ganger, og vært veldig godt fornøyd. Skal besøke han igjen dette året også. Han har også vært på besøk i min jobb flere ganger, hvor flere av mine kollegaer har fått sydd skjorter og dresser. De har også vært veldig fornøyd, så han kan absolutt anbefales. Hvis dere ferierer rundt Karon, og trenger nytt tøy, så ta en tur innom Nordic Fashion.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Turid Strømmen A
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Nordic Fashion yter utmerket service og leverer kvalitetsklær. Jack har også flere ganger vært hjemme hos oss i Norge og kan trygt anbefales. Han og medhjelperne i butikken er opptatt av at alle kunder skal bli fornøyde.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 262sveinl
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Kjøpte jakke og bukse på bestilling i Norge. Klærne passet ikke helt. Dro så på ferie til Chonburi, og tok med klærne. Der dukket en skredder opp, tok nye mål og sydde om jakke og bukse. Fikk klærne igjen etter få dager ferdig tilpasset. Meget god service. Anbefales☺️☺️

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 268johnnyh
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Meget profesjonell skredder som lytter til dine ønsker og finner det perfekte antrekket. Hvis deres er i nærheten av Karon eller Kata, anbefales det på det sterkeste å dra innom.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Leif L
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

En meget dyktig skredder. Ta en tur innom for en pratstund og nye fine klær. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Irene M