“Sjarm til gull og mat til sølv.”
Anmeldelse av Skafferiet Pa Hovinsholm

Skafferiet Pa Hovinsholm
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Nes
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

På vei hjem fra Norges ferien, kjørte innom her for en lunsj. Vi var fantastisk heldig med været. Så en lunsj ute i haven her bli en deilig opplevelse. Nostalgisk stemning i godværet. Maten var god, salat, skinke, ost og brød. Burde nok vært mer brød og ost, og litt mindre salat. Vi avsluttende med en kanne kaffe. Den smakte! Dette stedet kunne jeg godt ta med meg andre, for å vise.

7  Takk, hildeskovli

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig en opplevelse av de sjeldene. I en flott hage fikk vi et fantastisk brød med brie og solbær, samt bærkake til dessert. Det var helt utrolig, samtidig som det var personalet som alle hadde «oppovermunn».

Dato for besøk: august 2018
Takk, Odd S
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Det blir ikke bedre enn dette. På vakre Helgøya i Mjøsa ligger en liten perle av et serveringssted. Rause porsjoner og god mat, sjarmerende betjening og vakre omgivelser. Både smørbrød og kaker er en fryd for både øye og gane. Har vært her flere ganger, og skal helt sikkert tilbake. Og du - kjøp med en bok proppfull av stedets oppskrifter når du er der. Jeg gjorde det, og har laget mange av rettene. Kjempegode!!

Dato for besøk: august 2017
Takk, KjerstiEriksen
Anmeldt 13. april 2017

Igjen hadde vi glede av å besøke Skafferiet på Helgøya. Kaffe, "småbrød" og gode hjemmebakte kaker er av beste kvalitet. Unikt sted med flott utsikt over Mjøsa. Artig møblert med forskjellige velbrukte stoler og bord. Betjeningen er alltid smilende og koselige.
Dette var årets første besøk - vi kommer garantert igjen!

Dato for besøk: april 2017
Takk, SveinD_12
Anmeldt 4. august 2016

Dato for besøk: juli 2016

Har du vært i Skafferiet Pa Hovinsholm? Del dine erfaringer!