Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Travelocity
eDreams
Expedia.comUSD 98
Anmeldt 6. oktober 2019

Vi var et reisefølge på 52 stykker. Noen overnattet 3 netter, meg selv inkludert. Hotellet er gammelt, men godt vedlikeholdt. Rommene var rene med nøktern standard. Jeg spiste 2 middager. Meget bra! Kalveculotte var fantastisk! Frokosten var nøktern.
Betjeningen var meget serviceminded. Hyggelige, blide og hjelpsomme.
Hotellet har en særdeles sentral beliggenhet i Brønderslev. Når du er i Brønderslev bør du oppleve Børglum Kloster og frokosten(lunsj) på Futten, Blokkhus.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, norwegia
Anmeldt 30. mars 2019

En dårlig start når du henvender deg i resepsjonen ved ankomst. Vedkommende var en sur direktør som ikke visste hva smil er. Burde hatt smilekurs. Så ikke et smil på de 3 døgna vi var der. Snakket veldig uforståelig så måtte stille spørsmål og svar flere ganger. Resten av betjeningen var noen sure og et par var litt smil.
Hadde opphold med frokost og middag. Frokosten var helt vanlig med 3 typer pålegg + ost, eggerøre og småpølser og overstekt/svidd bacon + det ellers vanlige korn etc.du blandet selv. Utspedd juise, men god kaffe. 3 retters Middag var god alle dager. Et pluss her.
Et gammelt hotell som trenger opppussing over det hele. Alle gulver knirket slik at du våknet når noen gikk på gangen. Badet var isende kaldt uten varme. Et + er gode senger.
Liten plass å sitte med en kaffe eller drink om kvelden etter middag.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 19Brit54
Anmeldt 9. mars 2019

Nedslitt hotell, veldig lytt mellom rommene,fryktelig kaldt på badegulvet. Elendig frokost, de bød ikke på hverken stekt eller kokt egg, men derimot en uappetittelig eggerøre. Vi har bodd på mange hoteller i Danmark og ellers rundt om i Europa. Til nå er dette er den verste frokosten vi er blitt tilbudt. Det eneste positive var middagen på fredags kvelden. Vi fikk et rom uten skikkelig dagslys, men så rett i en vegg. Ny hotelldirektør virket ikke spesielt interessert i gjestenes ve og vel.Nei, her skal vi aldri tilbake!!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, jippi j
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Hotellet var fra tidlig 1900, med et utseende som stemmer med det. Rommet vi fikk var plassert i 3 etasje (nærmere 4. da vi allerede hadde gått opp en trapp for å komme til resepsjonen.)
Hotellets alder tatt i betraktning, så var rommet ok, men manglet noe på rengjøring. Etasjene var meget høye, og uten heis ville jeg ikke anbefale hotellet til noen med dårlige bein. Frokosten var ok, men ikke mere. Plassen til frokost gjestene var begrenset, vi måtte lete opp et rom i nærheten for å sitte ned med maten.
Hyggelig betjening som var behjelpelig med ekstra pute.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, DERRIVADOS123
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Vi kom sent og fikk et dobbeltrom. Betjeningen var hyggelig, men så var det slutt. Vi betalte 980 dKr inklusiv frokost. Prisen er normal for et pent rom andre steder. Sengen var ok, men resten var lite pent. Badet var direkte uappetittlig. Om morgenen var det frokostprogrammet i underetasjen. Det var imidlertid tomt for egg, ost og rugbrød da vi kom. Vi måtte spørre etter påfyll, men det tok lang tid før den kom. Vi kjører forbi Brønderslev neste gang.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Anne-BenteF