Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Dette er stedet for de som ønsker en unik opplevelse, særpreg og atmosfære utenom det vanlige. Hvaler Gjestgiveri har en britisk countrystyle inspirert atmosfære med et meget oppmerksomt vertskap, landlig idyll og mat av beste kvalitet. Hvaler Gjestgiveri må bare oppleves!

Takk, 483torb
Anmeldt 19. juli 2016

Beliggenhet ganske langt fra Skjærhalden/sjø. Rommet var veldig fint men lå langt fra resepsjonen og parkeringen var på et jorde ca 100 meter unna. Dette framgikk ikke da vi booket. Vårt følge brukte to krykker og vi forsøkte å få byttet rommet til en beliggenhet nærmere inngangspartiet. (Parkering kunne man ikke gjøre noe med da det skulle være et stort arrangement der mens vi skulle bo der og gårdsplassen var okkupert av et festivaltelt). En ikke veldig imøtekommende gjestgiver ga uttrykk for at vi nok var i overkant kravstore og foreslo å selv avbooke oss da vi etter hans mening nok ikke likte oss der.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kari12015
Anmeldt 14. juli 2015 via mobile enheter

Nok en gang leverte Gjestgiveren og hans mannskap! Nydelig middag, både for ganen og synet!
Vil spesielt trekke frem blåskjells- og blomkålsuppen samt hyllebær panacotta. Kveldens kelnere var også behagelig tilstede, uten å være påtrengende.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, lijebs
Anmeldt 26. juli 2013

Ypperlig "hotell" (Les; gjestgiveri) med den perfekte mixen av tilstedeværende betjening og avslappende atmosfære. Kort vei (ca 7 min å gå) til deilig badestrand. Eller en lengre trimtur (ca 40 min, å gå) til Skjærhalden. Stadig ulike kjente artister som holder minikonserter på Gjestgiveriet.
Maten: Ett kapittel for seg selv :) Sjelden bra og av høy kvalitet.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Steinar D
Anmeldt 6. august 2012

Konsert påfulgt av middag på Gjestegiveriet (uten overnatting).De fremste setene i konsert teltet var reservert spisegjestene, det var hyggelig(for oss i hvert fall). Intimt og koselig telt. Prisene for drikke i konsertteltet var uforskammet høye. Vi spiste 5 retters middag med vinpakke. Litt ujevnt smaksmessig og litt små porsjoner. Mannfolkene i vår gruppe ble i hvert fall ikke helt mette. Mao fortsatt litt igjen til å få helt topp score spesielt når man ser på hva man får for prisen. Men for all del, et besøk på Gjestegiveriet i løpet av sommeren er svært hygglig og de er definitivt et av de bedre spisestedene på denne siden av Oslofjorden.

Dato for oppholdet: juli 2012
  • Reisetype: Reiste med venner