“Dag og natt, alltid bra. ”
Anmeldelse av TT Beach

TT Beach
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Dette er stedet som alltid leverer på mat, service og stemning. På dagtid er det stille og rolig, behagelig stemning for mat. Servicen er upåklagelig, og en fantastisk gjeng av servitører. I helgene om kvelden er det her man skal være om kvelden. God service, knall musikk og mennesker i alle aldre samles til en kanon fest.
Dette er vel en sørlandets beste steder!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, thea0tilie0

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Koselig, kjapt tatt imot og kjapp levering av maten! Maten smakte utmerket. Servitørene var meget hyggelig. Svært autentisk!

Takk, milkywood
Anmeldt 20. juli 2019

Vi hadde 2 burger og en salat, med litt forretter og is. Maten kom kjapt, og servitørene var hyggelige, dette var den koseligste og hyggeligste restauranten vi har vært på, på lenge!!
Vi hadde også med barn og det var en barnevennlig plass!! Denne restauranten traff på alt!

1  Takk, Tor N
Anmeldt 20. juli 2019

Knall bra atmosfære, hyggelige service og ikke minst slo maten all forventning!! TT anbefales på det sterkeste fra hele familien!

Takk, Camilla R
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat for alle i familien, deilige forretter og god barnemeny også. Digg diggBest i Lillesand uten tvil.

Takk, Karieik

Reisende som så på TT Beach, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i TT Beach? Del dine erfaringer!