“Asiatisk på sitt beste!”
Anmeldelse av TT Beach

TT Beach
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var seks personer som alle liker asiatisk mat, og TT Beach skuffet ikke. Flott plassert helt nede ved vannkanten, romslig lokale inne og gode utearealer. Maten smakte fortreffelig og var ikke alt for kostbar. Meget god service!

1  Takk, Offisersbladet

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Ventet en og en halv time på forrett og middag. En middag var kald og måtte sendes tilbake. Null service

Takk, glennsR5476HE
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig sted i sentrum av Lillesand. God mat, trivelige ansatte og greie priser. Spennende matretter.

1  Takk, st_lee2015
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste fire forskjellige retter. Alle rettene var gode, og servicen helt ok. Ett helt greit sted for thai mat.

1  Takk, Kenneth N
Anmeldt 24. november 2019

Vi var her med familie for å feire bursdag. Vi hadde forhåndsbestilt en tre-retters til alle mann. Det var to-årsjubileum og jubileums-pris (295 kr) for denne komboen: Fried Wonton, Chili & Honey Beef og Creme Coconut Brullee.

Alt stod til forventningene og vel så det. Wontone var sprø og delikate og ble servert på en seng av grønt, syltet rødløk og en smakfull dip. Absolutt en god "starter" og det lovet bra for fortsettelsen. Så kom rosinen i pølsa; Chili & Honey Beef. Gode smakskombier og rikelig med perfekt medium stekt biff servert med ris ved siden av. Passe sterk og søt for de fleste ganer. ;-) Porsjonen ser ikke så stor ut, men som den metter. :-) Noe av det beste jeg har smakt fra et asiatisk kjøkken! Så kom desserten på bordet. En vri på Creme Brullee med kokosnøttsmak servert med ferske bær. Også denne stod til en 6'er på terningen.

Alt i alt et perfekt måltid var alle fem i følget enige i. Betjeningen var utrolig oppmerksomme og naturlig service-minded. Koselige lokaler rett ved strandkanten. Her har TT Beach gjort det meste riktig. Både med mat og ikke minst de svært hyggelige ansatte. Restauranten er også utrolig raske til å svare på henvendelser på Messenger ifm med bestilling av bord og meny. Så her er det bare tipp-topp, tommel opp! Takk for opplevelsen! ;-)

Dato for besøk: november 2019
Takk, khsyv

Reisende som så på TT Beach, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i TT Beach? Del dine erfaringer!